عضو هیئت‌رئیسه اتاق ایران؛

سرمایه‌گذاران را از ورود به صحنه تولید و اشتغال ناامید نکنیم

عضو هیئت‌رئیسه اتاق ایران معتقد است اکثر سرمایه‌گذاران کشور با نیت ایجاد روتق در تولید و اشتغال و توسعه اقتصادی پا به عرصه گذاشته‌اند و نباید با کارشکنی، اسباب یاس و ناامیدی آنها را فراهم آورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین پیرموذن، عضو هیات رئیسه اتاق ایران در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری در اردبیل اظهار کرد: در شرایط کنونی که کشور به شدت نیازمند حضور و مشارکت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است، مدیران دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و عوامل دخیل در قانون‌گذاری باید بستری را فراهم آورند تا سرمایه‌گذاری با سهولت کامل و رغبت در همه استان‌های کشور اتفاق بیفتد.

وی با دفاع همه‌جانبه از اهالی تولید، صنعت و فعالان بخش کشاورزی و گردشگری که در ایجاد رونق اقتصادی سهیم هستند، خاطرنشان کرد: این نهایت بی‌انصافی است که بخواهیم سرمایه‌گذاران را به اشکال مختلف از صحنه بیرون کرده و یا در مسیر ارائه توانمندی آنها خللی ایجاد کنیم.

رئیس اتاق اردبیل بر این باور است که در شرایط کنونی تمرکز بر دو اصل تولید و اشتغال می‌تواند کشور را از بحران اقتصادی و مشکلاتی که با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنیم، رها کند.

پیرموذن با یادآوری اینکه اتاق بازرگانی به عنوان حامی و پشتیبان بخش خصوصی از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند، تصریح کرد: نباید با برخی قوانین و مقررات دست و پاگیر اسباب دلسردی فعالان اقتصادی را ایجاد کنیم. جهاد مقدس در شرایط کنونی پشتیبانی از تولید و اشتغال است.

انتهای پیام/ح

حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.