قائم مقام شهردار کرمانشاه؛

اجرای طرح پاکسازی مناطق زلزله زده تا پایان امدادرسانی ادامه دارد

قائم مقام شهردار کرمانشاه گفت: شهرداری کرمانشاه با همکاری انجمن های مردمی طرفدار محیط زیست و شهروندان داوطلب سراسر استان طرح پاکسازی مناطق زلزله زده را از زباله ها و پسماندها آغاز کردند.

اجرای طرح پاکسازی مناطق زلزله زده تا پایان امدادرسانی ادامه داردبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  مهدی عبدالمالکی قائم مقام شهردار کرمانشاه با اشاره به اینکه این طرح به منظور نظافت و بهداشت محیط های شهری در مناطق زلزله زده اجرا می شود، گفت: خوشبختانه در اولین فراخوان و در زمانی کوتاه قریب ۲۰۰ نفر از زیست یاران عضو انجمن های مردمی برای شرکت در این طرح اعلام آمادگی نمودند و در اولین روز ۷۰۰ تن پسماند از شهر سرپل ذهاب جمع آوری شد.

مهدی عبدالمالکی یادآور شد: طی روزهای گذشته نیز اکیپ های از پاکبانه ای شهرداری شامل حوزه خدمات شهری و مناطق هشت گانه به منطقه اعزام و اقدام به رفت و روب و نظافت نمودند اما از آنجاییکه برحسب موقعیت و شرایط ناچار از بطریهای آب معدنی و ظروف یکبار مصرف برای تغذیه مردم زلزله زده استفاده شده است حجم زباله های تولید شده بسیار زیاد است.

وی با اشاره به اعزام  نیروهای شهرداری و انجمن های مردمی زیست محیطی و دیگر سازمان های غیر دولتی کرمانشاه  تا پایان امدادرسانی به زلزله زدگان تأکید کرد: انباشت زباله و نابسامانی محیطی ناشی از وقوع زلزله باعث آلودگی های زیست محیطی می شود و باید هرچه سریعتر نسبت به نظافت و پاکسازی اقدام شود.

 عبدالمالکی از انجمن های مردم نهاد و شهروندان دغدغه مند دعوت کرد که در این امر خداپسندانه شرکت کنند و  برای ثبت نام و مشارکت در این طرح با شماره تلفن ۰۸۳۳۸۳۹۷۶۴۶ فرهنگسرای کوثر واقع در پارک درخشان ۲، سی متری دوم تماس حاصل نموده و یا حضوری مراجعه کنند.

انتهای پیام/ز

پاکسازی زباله ها در مناطق زلزله زده

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار