دستگیری همدست سارق مسلح در ایرانشهر

فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان از دستگیری فردی که اقدام به کلاهبرداری یک میلیارد ریال در این شهرستان کرده بود، خبر داد.

دستگیری همدست سارق مسلح در ایرانشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  سرهنگ اسماعیل منصوری گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی با جعل عنوان، اقدام به کلاهبرداری و اخاذی می‌کند موضوع دستگیری این کلاهبردار به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس این فرماندهی قرار گرفت.


وی افزود: کاراگاهان پلیس با اشراف اطلاعاتی و مراقبت‌های شبانه روزی فرد مورد نظر را در یکی از مناطق حاشیه‌ای شهر شناسایی و پس از اخذ مجوز قضائی وی را در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی دستگیر و به مقر پلیس دلالت دادند.


سرهنگ منصوری در ادامه تصریح کرد: در بازجویی‌های تخصصی به عمل آمده، متهم به بزه ارتکابی خود به جعل عنوان و کلاهبرداری یک میلیارد ریال از شهروندان اعتراف که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل شد.


فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان در پایان از شهروندان خواست، هرگونه موارد مشکوک را در این رابطه از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/گ

دستگیری همدست سارق در ایرانشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار