تیم بسکتبال مهتاب قم از هیأت‌‌ همدان میزبانی می کند

تیم بسکتبال مهتاب قم در تلاش برای کسب نخستین پیروزی خود در فصل جدید رقابت‌های لیگ بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور این هفته از هیأت‌‌ همدان پذیرایی می‌کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛دیدارهای هفته دوم از فصل جدید مسابقات لیگ بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور روز جمعه سوم آذر ماه آغاز می‌شود و 18 تیم مدعی صعود به دسته بالاتر در چهار گروه مقدماتی برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند، در حالی که مهتاب قم این هفته نخستین بازی خانگی را انجام می‌دهد.

تیم بسکتبال مهتاب قم که با حضور چند بازیکن شاخص بسکتبال قم در مسابقات این‌فصل لیگ دسته دوم بسکتبال مردان کشور حضور یافت با هدایت سعید صفرپور کار خود را از میهمانی هفته نخست در مصاف با یس‌آل گرگان آغاز کرد اما در نخستین مسابقه طعم تلخ شکست را چشید.

در حالی که در کنار سعید صفرپور بازیکن سابق بسکتبال قم، دیگر چهره مطرح این رشته یعنی وحید طبیبی به عنوان مربی بدن‌ساز و کاپیتان در ترکیب مهتاب قم عضویت دارد، این تیم طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون بسکتبال در گروه چهارم مقدماتی با تیم‌های هیأت‌‌ بسکتبال همدان، یس‌آل گرگان و نسل طلایی شاهرود هم‌گروه است.

استارت بازی‌های فصل 1396 لیگ دسته دوم بسکتبال مردان ایران از روز جمعه نوزدهم آذر ماه زده شد تیم مهتاب قم در نخستین بازی این فصل برابر یس‌آل گرگان با نتیجه 64 بر 56 نتیجه را واگذار کردند تا در هفته دوم به دنبال نخستین برد این فصل برابر هیأت‌‌ همدان باشند.

دیدار تیم‌های بسکتبال مهتاب قم و هیأت‌‌ همدان از ساعت 16 روز جمعه سوم آذر ماه در قم برگزار می‌شود، در حالی که این هفته دیگر نماینده قم یعنی تیم خلیج‌فارس قم که در یک گروه پنج تیمی قرار گرفته باید به خارج از قم سفر کرده و با تیم هیأت‌‌ قزوین دیدار کند.

تیم بسکتبال مهتاب قم در گروه چهارم که یک گروه چهار تیمی است با تیم‌های نماینده شهرهای گرگان، همدان و شاهرود هم‌گروه است و در نیم‌فصل دو بازی خانگی برابر حریفان انجام می‌دهد و یک بار به خانه رقبا می‌رود، به طوری که بازی هفته سوم مهتاب قم نیز روز دهم آذر در قم برابر تیم نسل طلایی شاهرود انجام می‌شود.

انتهای پیام/ح

پذیرایی بسکتبالیست‌های مهتاب قم از هیأت‌‌ همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار