کشف میلیاردی احشام قاچاق در سراوان

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان از کشف ۱۰۰ رأس گاو قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال و دستگیری هشت نفر متهم در این رابطه خبر داد.

کشف میلیاردی احشام قاچاق در سراوانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  سرهنگ رضا زینلی گفت: در پی اخبار بدست آمده مبنی بر فعالیت افرادی سودجو در زمینه قاچاق احشام از کشور‌های همسایه و نگهداری آن‌ها به منظور انتقال به استان‌های مرکزی کشور، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.


وی افزود: ماموران پس از شناسایی محل دپوی احشام و اطمینان از صحت موضوع پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل نگهداری احشام در یک گاوداری مراجعه و پس از بازرسی از این مکان ۱۰۰ رأس گاو فاقد مجوز دامپزشکی که به صورت غیرقانونی و از طریق نوار مرزی وارد شده بود را کشف کردند.


این مقام انتظامی با اشاره دستگیری هشت قاچاقچی در این رابطه، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی احشام قاچاق را پنج میلیارد ریال برآورد کردند.


فرمانده انتظامی شهرستان سراوان در پایان تصریح کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان و افرادی که برای سود بیشتر اقدام به قاچاق می‌کنند برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد و اجازه جولان به آن‌ها نخواهد داد.

انتهای پیام/گ

کشف احشام قاچاق در سراوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار