دبیرکل اتحادیه عرب باز هم به ادعاهای بی‌اساس عربستان علیه ایران دامن زد!

«احمد ابوالغیط» پس از دیدار با رئیس‌جمهور لبنان گفت درخواستی از طرف عربستان سعودی برای بررسی دخالت‌های ایران در امور کشورهای خلیج (فارس) وجود داشت.

دبیرکل اتحادیه عرب باز هم به ادعاهای بی‌اساس عربستان علیه ایران دامن زد!به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر، احمد ابوالغیط، دبیرکل اتحادیه عرب پس از دیدار با میشل عون، رئیس جمهور لبنان در نشستی خبری در بیروت گفت استفاده از موشک بالستیک علیه عربستان سعودی موجب خشم ریاض شد.

دبیرکل اتحادیه عرب پس از دیدار با میشل عون اعلام کرد درخواستی از طرف عربستان سعودی برای بررسی دخالت‌های ایران در امور کشورهای خلیج فارس (!) وجود داشت.

وی تاکید کرد هیچ کس نمی خواهد و نمی پذیرد به لبنان آسیب وارد شود.

شب گذشته نیز وزیران خارجه عرب شرکت‌کننده در نشست قاهره علیه ایران، کشورمان را به دخالت در امور کشور‌های عربی متهم کردند.

عادل الجبیر، وزیر امور خارجه عربستان، در نشست اتحادیه عرب در قاهره، جمهوری اسلامی ایران را به دخالت در امور کشورهای عربی متهم کرد.

وزیر خارجه عربستان مدعی شد: پذیرفتن دعوت ریاض برای شرکت در این نشست نشانه آگاهی از خطر ایران است! عربستان در برابر اقدامات ایران بیکار نخواهد نشست.

خالد بن احمد، وزیر امور خارجه بحرین، نیز در نشست فوق العاده وزیران خارجه عرب، مدعی شد خطر ایران تهدیدی برای همه کشورهای عربی است. خالد بن احمد همچنین ایران را به دست داشتن در انفجار خط لوله گاز در كشورش متهم كرد!

احمد ابوالغیط، دبیر کل اتحادیه عرب نیز در این نشست اظهار کرد: شلیک موشک بالستیک به طرف یک پایتخت عربی از سوی یک گروه شبه نظامی، تهدید خطرناکی است. ابوالغیظ همچنین با طرح ادعاهای بی‌اساس علیه کشورمان افزود از ایران می خواهیم که از مواضع خود در قبال کشورهای عربی دست بردارد.

 

انتهای پیام/

 

اظهارات بی اساس دبیرکل اتحادیه عرب علیه ایران

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۱ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
آقا اصلاًفرضاًایران موشک داده تااین بندگان خداازخودشان دفاع کنندولی به اینهایی که سلاح های غربی هاوآمریکایها رو24ساعت روی زن وکودک خالی میکنند ربطی نداره واگرکوچکترین گستاخی ازآنهادرقبال ایران سربزندبطورخیلی برق آساوسنگین وعذاب آورتنبیه خواهندشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۰ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
چه مسخره اینا خودشون مداخله گرند بعدش ایران رو به دخالت در امور کشور‌های عربی متهم می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۰ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
ایران رو تهدیدی برای کشورهای عربی می دونن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۸ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
در این اتحادیه را باید گل گرفت یک مشت جیره خور که قبلا بیانیه اماده را می خوانند و می خواهد ما را محکوم کنند کاری نکنند تا نفت به بشکه 200 دلار و تنگه بسته و یمن را تجهیز کنند به طریق مختلف مثلا بیانیه صادر کرده اند. قابل توجه این ها روز قبل شورای امنیت اعلام کرد این موشک از نوع ایرانی نیست این نادان ها نمی خواهند قبول کنند که یمن کشور و دارای استعداد های درخشان است و خودشان موشک درست می کنند اگر ایران موشک میداد که چیزی از ریاض باقی نمی ماند .
آخرین اخبار