خرازی در جمع خبرنگاران:

وعده سردار سلیمانی مبنی بر فروپاشی داعش محقق شد/نشست‌های اتحادیه عرب نمایشی است

رییس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: سردار سلیمانی نسبت به فروپاشی دولت خودخوانده داعش وعده داده بود که محقق شد.

وعده سردار سلیمانی نسبت به فروپاشی داعش محقق شد/نشست‌های اتحادیه عرب نمایشی استبه گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کمال خرازی رییس شورای راهبردی روابط خارجی در حاشیه مراسم ترحیم پدر سخنگوی وزارت امور خارجه در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت پاکسازی بوکمال اظهار کرد: بوکمال آخرین پایگاه فعال داعش بود البته قبلا در عراق تکلیف شان روشن شده بود.

 وی ادامه داد: سردار سلیمانی نسبت به زمان فروپاشی دولت خودخوانده داعش قول داده بود و به موقع این جریان به اتمام رسید، اما این به معنای تمام شدن کار داعش نیست و باید به فکر حمایت‌هایی که عربستان و آمریکا از آن‌ها می‌کنند باشیم.

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی در مورد مواضع ضد ایرانی فرانسه گفت: آن‌ها در جریان آنچه در سوریه گذشت باتوجه به سبقه سنتی که داشتند وظایفشان در قبال سوریه را انجام ندادند و اتفاقا لبنانی‌ها در این رابطه گلایه نیز داشتند.

 وی گفت: فرانسه امروز برای جبران این عقب ماندگی خود اشتباه دیگری را مرتکب می‌شود و برپایه تحلیل‌های غلط موضع می‌گیرد اما واقعیت منطقه تغییر کرده است و آن‌ها باید سیاست‌های خود را براساس واقعیت‌های منطقه اتخاذ کنند.

وی در پایان درباره  نشست اخیر اتحادیه عرب بیان کرد: این نشست‌ها بیشتر جنبه نمایشی دارد یعنی نمایشی که به جایی نمی‌رسد.

انتهای پیام/

برچسب ها: داعش ، سوریه ، عراق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار