کریمی‌قدوسی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مشکلات داخلی ما ناشی از تعطیلی امور اجرایی است نه تحریم‌/هرگز مذاکره مجددی در کار نخواهد بود

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: کشور‌های غربی می‌دانند که مطلقا مذاکره مجددی درباره توان دفاعی و موشکی ایران در کار نخواهد بود.

کشور‌های غربی می‌دانند که مذاکره مجددی در کار نخواهد بود/ مشکلات داخلی ما ناشی از تعطیلی امور اجرایی و اقتصادی است نه تحریم‌های غربجواد کریمی‌قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تقسیم کار میان آمریکا و اروپا و ناجی شدن کشور بدعهدی چون فرانسه با هدف مهار توان دفاعی ایران گفت: کشور‌های غربی ماهیت ضدایرانی و سلطه طلبانه دارند و هیچ تفاوتی بین آمریکا، فرانسه، انگلیس و آلمان در این باره وجود ندارد و آنان اغلب به صورت جمعی تصمیم می‌گیرند. 

وی با بیان اینکه این کشور‌ها می‌دانند که هرگز مذاکره مجددی درباره مسائل منطقه و توان دفاعی و موشکی ایران در کار نخواهد بود، ادامه داد: تنها امید آنان به برخی از جریان‌های داخل کشور و رسانه‌های وابسته به نظام سلطه است تا مانند زمان مذاکرات هسته‌ای، این بار در زمینه مسائل موشکی و مقاومت دوقطبی ایجاد کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تصریح کرد: از سوی دیگر دولت کمر همت برای رفع مشکلات مردم نبسته و  این مسئله مزید به علت برای پیشرفت نظریات غربی در داخل می‌شود که مردم مشکلات خودشان را ناشی از تحریم‌ها و سخت‌گیری‌های غرب علیه ایران بدانند در حالی که ریشه مشکلات ما به تعطیل کردن امور اجرایی و اقتصادی کشور از سوی دولت برمی‌گردد.

کریمی‌قدوسی با بیان اینکه برخی می‌خواهند مشکلات داخلی کشور را  پای عدم مذاکره با غرب در مسائل دفاعی بیندازند، گفت: ما باید بیش از پیش حواسمان به داخل کشور باشد و افراد خائن و خودفروخته‌ای که خواهان مذاکره مجدد با غرب به ویژه در زمینه دفاعی هستند باید بدانند که مذاکره مجدد به ویژه در زمینه توان دفاعی ایران ممنوع است.

نماینده مردم مشهد و کلات اظهار کرد: ما در زمینه هسته‌ای هزینه دادیم اما دستاورد خوب برجام بصیرت‌افزایی بود و برای ملت و جوانان ما یک بار دیگر ثابت شد که دشمن سرخت آمریکاست. 

وی با بیان اینکه همه ما بداخلاقی‌ها و شکایت‌های ممتد را در محافل قضایی به دلیل مخالفت با برجام تحمل کردیم، ادامه داد: به تازگی شکایتی از سوی عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه  به دلیل سخنرانی درباره برجام 1، 2 و 3 رسیده است؛ یعنی سخنرانی‌های بنده را از روی سایتم برمی‌دارند و می‌گویند چرا کریمی‌قدوسی از برجام ۲ و ۳ سخن گفته است، در حالی که شخص رئیس جمهور هم بار‌ها گفته برجام ۱ پیاده شد و حالا نوبت برجام ۲ است.

کریمی‌قدوسی بیان کرد: این رفتار دولتی است که ادعای حقوق شهروندی می‌کند در حالی که مواضع بنده در چارچوب قانون اساسی و اختیاراتی است که نمایندگان دارند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تاکید کرد: هیچ گشایشی با اجرای برجام برای ما به جود نمی‌آید بلکه روز به روز ما را بیشتر وابسته به نظام استاندارد‌های غرب می‌کند به طوری که FATF  سی و پنج خواسته را اخیرا از ما مطرح کرده و گفته اگر تا پایان سال ۲۰۱۷ اجرایی نشود، تحریم‌های ایران تشدید می‌شود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
عجب
آخرین اخبار