درب اتاق بسیج شورای شهر تهران شکسته شد/جابجایی یا تخریب و سرقت؟

بعد از آن که در نبود مسئولان بسیج شورای شهر تهران، درب اتاق آن‌ها شکسته و عده‌ای به آن وارد شدند، عضو این شورا هدف ورود را جابجایی اتاق‌ها عنوان کرد.

درب اتاق بسیج شورای شهر تهران شکسته شد/جابجایی یا تخریب و سرقت؟به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در غیاب بسیجیان شورای شهر تهران که برای زیارت کربلا به عراق رفته و سپس برای خدمت و تسکین آلام حادثه دیدگان زلزله غرب کشور به استان کرمانشاه رفته بودند، درب اتاق بسیج شورای شهر تهران شکسته شد.

بعد از این اتفاق برخی رسانه ها از سرقت برخی اطلاعات پرونده‌های موجود در اتاق بسیج خبر داده و نوشتند: برخی عوامل معلوم الحال و باسابقه در فتنه، اقدام به شکستن درب پایگاه بسیج شورای شهر تهران و تخریب اموال و سرقت اطلاعات و پرونده های بسیج کردند. در همین زمینه اما معاون اداری و مالی رئیس شورای شهر تهران می گوید که ورود مجاز بوده و اتاق بسیج نیز خالی است.

سید محمود میرلوحی در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: در شورای شهر تهران یکسری جابجایی اتاق ها صورت گرفته است و قبل از اربعین نیز بحث جابجایی اتاق ها اطلاع رسانی شده بود و دفتر بسیج هم که به صورت پارتیشن بندی جدا بود مانند سایر قسمت ها در جابجایی قرار گرفت.

وی گفت: این امر یک روال اداری و طبیعی است و در اتاق مربوط به بسیج نیز هیچ‌گونه پرونده و امکاناتی نبوده است.

از سوی دیگر پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان نشان می دهد که عده ای به قصد جابجایی اتاق ها و بدون هماهنگی با نهادهای بالادستی پایگاه بسیج، وارد این پایگاه شده اند. این ورود به دستور معاونت اداری و توسط معاونت پشتیبانی انجام شده است.

حالا باید منتظر ماند و دید واقعیت ماجرا چیست؟ آیا اتاق بسیج همان گونه که معاون مالی و اداری شورا می‌گوید خالی بوده یا در آن پرونده‌هایی بوده که اکنون دیگر نیست؟

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
یک هفته صبر می کردن تا صاحب اتاق بیاد یا فوقش با کلیدساز درب رو باز می کردن نه با شکستن در
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
خدا کمک کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
نباید زود قضاوت کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۰ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
متاسفم چی بگم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۱ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
خدا کمک کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۴ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
درو برای چی شکوندن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۲۹ آبان ۱۳۹۶
ای بابا
آخرین اخبار