دایی: مزد اعتماد به جوان ها را گرفتیم/ احتیاج داریم در برخی پست ها بازیکن جذب کنیم

سرمربی تیم فوتبال سایپا تهران گفت: با وجود محرومان و مصدومانی که داشتیم به جوانان تیم اعتماد کردیم و 3 امتیاز را بدست آوردیم.

دایی: وضعیت کنونی نفت به دلیل سو مدیریت است/ احتیاج داریم در برخی پست ها بازیکن جذب کنیمبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپا تهران در کنفرانس خبری پس از بازی تیمش مقابل نفت تهران گفت: ابتدا به هموطنان عزیر بابت زلزله اخیر در کرمانشاه ، رحلت پیامبر اکرم(ص) و امام رضا (ع) تسلیت می گویم.

او ادامه داد: تصور می کنم امروز همه شاهد بازی یک طرفه ای بودند. تیم ما از ابتدا بازی تیم برتر میدان بود و توانست موقعیت های خوبی ایجاد کند. تیم نفت در تمام بازی تنها یک موقعیت نصفه و نیمه داشت و ما هم نتوانستیم از تمام موقعیت هایمان استفاده کنیم.  تیم ما باید در این بازی 4 -5 تا گل می زد که این اتفاق رخ نداد.

دایی افزود: باید تیم نفت را شکست می دادیم و خوشبختانه با وجود محرومان و مصدومانی که داشتیم و همچنین جوانانی که به آنها اعتماد کردیم توانستیم نتیجه لازم را کسب کنیم و 3 امتیاز را بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در مورد موقعیت تیمش گفت: به هر حال فوتبال است و بازیکنان ما موقعیت های زیادی را از دست دادند این نشان دهنده آن است که باید تیم را تقویت کنیم و بازیکن جدیدی اضافه کنیم. ممکن است در میان همه این موقعیت هایی که از دست می دهیم گلی بخوریم و نتیجه را هم واگذار کنیم.

او افزود: خط دفاعی مان خیلی باهوش بود و تیم نفت تنها توپ بلند می فرستاد که تیم ما به خوبی مانع این حملات شد.

آقای گل فوتبال جهان درباره تیم نفت بیان کرد: نظر خاصی ندارم اما وضعیت کنونی نفت تهران به دلیل سوء مدیریت دچار مشکل است و این تنها مختص به فوتبال نیست و در جامعه هم دیده می شود. ما آمده ایم و مدیرانی را انتخاب کرده ایم که فوتبالی نیستند و با این مسائل آشنایی ندارند. سوال این جاست که وزارت نفت چگونه این تیم را دوباره به گروهی داد که این میزان بدهی داشت و حق همه را پایمال کرد؟ با چه شناختی و با چه اصولی چنین تیم های بزرگی را این گونه واگذار می کنند؟ اگر این گونه باشد من می توانم 10 تیم داشته باشم. متاسفانه  مشخص نیست این افراد  چه کسانی هستند چه ضمانتی می دهند و گردش حسابشان چقدر است .

سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره جوان گرایی در تیم هایش اظهار داشت: ما به جوان و با تجربه نگاه نمی کنیم هر که آماده باشد می تواند به زمین برود . طه شریعتی هم بازیکن خوبی است و می تواند یکی از بازیکنان خوبی فوتبال در آینده باشد . ما همواره تلاش می کنیم بهترین نتیجه را بگیریم.

علی دایی در پایان و درباره دعوتش به مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتبال گفت: چنین چیزی را تاکنون نشنیده ام و خبری ندارم.

انتهای پیام / 

اظهارات علی دایی پس از بازی مقابل نفت تهران 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.