فرمانده سپاه ناحیه ازنا:

افتتاح حوزه روستایی امام خمینی (ره) در ازنا

فرمانده سپاه ناحیه ازنا گفت: حوزه روستایی امام خمینی (ره) در دهستان دربند ازنا افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ به مناسبت هفته بسیج، حوزه روستایی امام خمینی (ره) در دهستان دربند ظهر امروز با حضور مسئولان شهرستان و بسیجیان روستایی دربند افتتاح شد.

سرهنگ غلام‌رضا سالاروند فرمانده ناحیه سپاه ازنا در این مراسم گفت: حوزه مقاومت امام خمینی (ره) با هزینه ۲۰۰ میلیون تومان و در زمینی به مساحت ۳۰۰ متر ساخته‌شده است.

وی ضمن قدردانی از کمک‌های بخشدار، دهستان دربند و اداره اوقاف ازنا جهت زمین واگذاری زمین افزود: بسیجیان روستا برای کار‌هایی مربوط به بسیج به ناحیه مراجعه می‌کردند که با افتتاح این حوزه مقاومت مشکلات آن‌ها مرتفع شده است.

محمد محمدی نژاد فرماندار ازنا نیز ضمن تبریک هفته بسیج گفت: این حوزه مقاومت اگر در مقاله زلزله مقاوم ساخته‌شده باشد می‌توانید از آن به‌عنوان یک ظرفیت در مواقع بحرانی سیل و زلزله و آتش‌سوزی به‌عنوان مرکز مدیریت بحران استفاده کنیم.

فرماندار ازنا در پاسخ به اهالی در مورد زمین‌هایی اوقافی دربند خاطرنشان کرد: این مشکل زمین‌هایی اوقافی بین مردم و اداره اوقاف است که ما با چند نفر از نمایندگان روستا به اداره اوقاف رفته‌ایم تا این مشکل حل شود و اداره اوقاف هم و ما در حال بررسی هستیم تا این مشکل را حل کنیم تا حقی از مردم ضایع نشود.

وی در رابطه با طرح گردشگری روستای دربند بازدید گفت: مساحت این طرح ۱۰۰ مترمربع است، تعداد ۱۰ آلاچیق در آن احداث می‌شود و اعتبار پیشنهادی این طرح یک میلیارد و پانصد میلیون ریال است که هشت‌صد و پنجاه میلیون ریال آن اختصاص پیداکرده است.

انتهای پیام/د

حوزه روستایی امام خمینی (ره) ازنا افتتاح شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.