فرمانده سپاه ناحیه شاهرود;

پرداخت وام صنایع تبدیلی به کشاورزان شاهرودی

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود گفت : کشاورزان این شهرستان ۳۲۰میلیون تومان وام صنایع تبدیلی دریافت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ حمید دامغانی فرمانده سپاه ناحیه شاهرود در دیدار با امام جمعه شاهرود با بیان اینکه سپاه و بسیج برای توانمند سازی کشاورزان و جوامع بومی در قالب اقتصاد مقاومتی برنامه های زیادی را در دست اقدام دارند گفت : امسال طرح همگام با کشاورز برای افزایش بهره وری کشاورزان با اعطای ۳۲۰ میلیون تومان وام صنایع تبدیلی در شاهرود انجام شد.

 

وی با بیان اینکه ۴۰ تیم امر به معروف در سطح شاهرود سازماندهی و مانور تذکر لسانی و راهپیمایی حجاب و عفاف را اجرا کردند، ابراز داشت: ۸۰تیم آمر به معروف در قالب یک هزار نفر مورد آموزش تذکر لسانی قرار گرفتند.

 

فرمانده سپاه شاهرود با بیان اینکه سیاست‌های ابلاغ شده امسال توجه به اعتلای بسیج، مسجد محوری، نمایش اقتدار و آمادگی همه جانبه، توجه به گفتمان انقلاب و مردمی کردن هفته بسیج است، ابراز داشت: شعار امسال بسیج مردم سالاری دینی با هدف تبیین نقش و جایگاه بسیج در دفاع همه جانبه جبهه فرهنگی، تولید علم و نهضت خدمات رسانی را شامل می شود.

 

دامغانی با بیان اینکه امسال ۳۴۳ ویژه برنامه در هفته بسیج اجرا می شود، تصریح کرد: از این تعداد ۲۲ برنامه به عنوان شاخص در نظر گرفته شد که شامل غبار روبی مزار شهدا، افتتاح ۹ پایگاه بسیج، تجلیل از بسیجیان، انجام مسابقات ورزشی، نشست های بصیرتی، پیاده روی و برپایی همایش های مختلف است.

 

وی تشکیل بسیج را از معجزه های انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: ایجاد بسیج توانست در کشور اقدامات بسیاری را به ویژه در بحث سازندگی حوزه روستاها به انجام رساند که باید گفت اولویت بسیج خدمات رسانی به مردم است و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند که باید بیش از پیش نقش این معجزه را درک و اهداف آن در جامعه تبیین شود.


انتهای پیام / ه


پرداخت ۳۲۰میلیون تومان وام صنایع تبدیلی به کشاورزان شاهرودی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار