آغاز به کار نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی در شیراز

نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی دانشگاه علمی کاربردی در مرکز کارخانجات مخابرات ایران شیراز گشایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازشیراز؛ محمدباقر احمدی رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان فارس گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی یک دانشگاه نسل سوم و کارآفرین است و ماموریت آن نیز توجه به اجرای اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال است.

وی افزود: این نمایشگاه نیز به منظور توسعه کارآفرینی و اشتغال ایجاد شده که در آن دستاورد‌های دانشجویان در مراکز علمی کاربردی استان فارس به نمایش گذاشته شده است.

احمدی محور‌های چهارمین نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی را برپایی کلینیک مشاوره کارآفرینی و راه اندازی کسب و کار در زمینه‌های صنعت، خدمات و کشاورزی با حضور اساتید برجسته در زمینه کارآفرینی عنوان کرد.

وی گفت: به نمایش گذاشتن کلینیک هدایت شغلی و تحصیلی، کلینیک مادر خلاق از دیگر محور‌های این نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی است.

احمدی تصریح کرد: دو کارگاه آموزشی ایده‌پردازی و راه اندازی کسب و کار موفق و قوانین کسب و کار‌ها نیز در حاشیه این نمایشگاه برپا می‌شود.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان فارس بیان کرد: اختتامیه این نمایشگاه نیز همزمان با افتتاحیه استارتاپ و یکندشتاب با رویکرد فن آوری اطلاعات و ارتباطات برگزار می‌شود و در آن صاحبان ایده در حضور صاحبان صنایع معرفی و فن بیان نیز به آنان آموزش داده می‌شود.
انتهای پیام/ر

نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.