زائر سرای امامزاده محسن(ع) همدان کلنگ زنی می شود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان، از کلنگ زنی زائر سرای امامزاده محسن (ع) امروز در این شهرستان خبر داد.

زائر سرای امامزاده محسن(ع) همدان کلنگ زنی می شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام علی حسینی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان گفت: زائر سرای امامزاده محسن (ع) در سه فاز لابی و پذیرش، سایت اداری و سوئیت های اقامتی همزمان با چهارمین روز از دهه وقف امروز (29 آبان) کلنگ زنی می شود.

وی با بیان اینکه مساحت این زائر سرا حدود 350 مترمربع می باشد، افزود: زائر سرا در راستای رفاه حال زائران این منطق گردشگری احداث می شود.

وی از کلنگ زنی فاز اول زائر سرا خبرداد و تصریح کرد: پیش بینی می شود 50 سوئیت اقامتی هر کدام با ظرفیت چهار نفر افتتاح و در صورت استقبال به تعداد کثیری احداث شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان خاطرنشان کرد: همچنین با همکاری میراث فرهنگی استان گنبد امامزاده محسن (ع) با هزینه کرد 50 میلیون تومان، ساخت و تکمیل حجره ها با اعتباری بالغ بر 250 میلیون تومان، احداث سرویس بهداشتی با 50 میلیون تومان هزینه و ساخت پارکینگ و محوطه سازی با 60 میلیون تومان اعتبار مورد بازسازی و مرمت قرار گرفتند.

حجت الاسلام حسینی بیان داشت: منطقه جغرافیایی امامزاده به لحاظ دارا بودن آب و هوای مطبوع و دره‌های باشکوه و خرم، سالانه پذیرای هزاران زائر از شهر همدان و دیگر شهرها است.

وی گفت: فاصله امامزاده کوه تا شهر همدان، نزدیک به 15 کیلومتر است که مسیر آن از شهر مریانج و روستای سولان، توئین، موئین و وفرجین می‌گذرد.

انتهای همدان/ د

اوقاف در امامزاده محسن همدان زائرسرا ایحاد می کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۲۹ آبان ۱۳۹۶
خدایا خودت کمک کن