احداث راهدارخانه؛

لزوم احداث راهدارخانه در گردنه شول‌آباد الیگودرز

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: امیدواریم عملیات اجرایی ساخت راهدارخانه شول آباد هرچه سریعتر آغاز شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ داوود کشاورزیان معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: دو نقطه در محور برناباد و شول آباد که دارای مشکلاتی هستند مورد بازدید قرار گرفت و پیشنهاداتی برای اصلاح این محور‌ها مطرح شد.

وی ادامه داد: بخشی از مطالعات ایجاد تقاطع مسطح در مسیر برناباد انجام شده که به زودی با بررسی نتایج مطالعات اجرایی خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: همچنین اقدام به بازدید از محور شول آباد که به علت شرایط کوهستانی و برفگیر بودن معمولا در ماه‌های سرد سال بسته شده و زندگی را برای جمعیت ساکن این منطقه سخت می‌کند کرده و مصوب شد تا بازگشایی آن به سرعت و در حداقل زمان ممکن صورت گیرد.

کشاورزیان در ادامه با اشاره به اهمیت ایجاد راهدارخانه‌ای در بالای گردنه شول‌آباد، افزود: مطمئنا در صورتی که این راهدارخانه در فصل زمستان فعال باشد می‌توان جلوی مسدود شدن مسیر را گرفت البته این مورد به صورت پیشنهاد مطرح شده و باید منتظر نتایج مطالعات کارشناسی بمانیم.

وی اظهار داشت: امیدواریم عملیات اجرایی ساخت راهدارخانه شول آباد هرچه سریعتر آغاز و برای کار در زمستان سال آینده به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/م

ضرورت احداث راهدارخانه در  الیگودرز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.