احداث ۲۰۰ مسکن برای مددجویان زلزله زده کرمانشاه

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: این کمیته ساخت ۲۰۰ مسکن را در مناطق زلزله زده کرمانشاه متعهد شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ مجید مومنی مدیرکل کمیته امداد استان افزود: اعتبار ساخت منازل در این مناطق از محل منابع داخلی کمیته امداد و کمک خیران تأمین می‌شود.

وی اضافه کرد: برنامه ریزی برای ساخت این واحد‌ها در واحد تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد در حال انجام است و کار احداث با آماده شدن شرایط به سرعت آغاز خواهد شد.

مومنی افزود: در حال حاضر دفاتر کمیته امداد در شهر‌های مختلف آماده جمع آوری کمک‌های مردمی برای هموطنان زلزله زده هستند همچنین در تعامل با خیران و نیکوکاران مرتبط با امداد کمک‌های این افراد نیز برای مناطق زلزله زده جمع آوری می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان گفت: تاکنون ۱۲ محموله حامل کمک‌های مردمی شامل پنج کامیونت و هفت دستگاه نیسان به مناطق زلزله زده ارسال شده است و این کمک‌ها ادامه دارد.

مومنی ارزش کمک‌های ارسال شده را یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: از این رقم بیش از ۷۰ میلیون تومان نقدی و مابقی کالا‌های ضروری مورد نیاز زلزله زدگان بوده است.

وی اضافه کرد: دفاتر کمیته امداد در سراسر استان آمادگی دریافت کمک‌های غیر نقدی مردم خیر و نیکوکار استان را دارند همچنین شماره حساب ۶۳۲۷۳۰۰۰ نزد بانک کشاورزی شعبه نواب و شماره حساب ۰۱۰۹۷۹۹۴۴۰۰۰۵ نزد بانک ملی ایران شعبه قزوین برای کمک‌های نقدی در نظرگرفته شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان گفت: مردم خیر و نیکوکار می‌توانند علاوه بر روش‌های فوق از طریق دستگاه‌های خودپرداز، کمک‌های خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۴۵۴۰۶ نزد بانک ملی شعبه قزوین واریز کنند.

انتهای پیام/

 

ساخت مسکن در مناطق زلزله زده غرب کشور برا ی مددجویان کمیته امداد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.