بازگشت فراز کمالوند به آبادان

فراز کمالوندسرمربی تیم صنعت نفت آبادان شب گذشته به آبادان برگشت تا از امروز تمرینات این تیم زیر نظر وی برگزار شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛فراز کمالوند در نشست صمیمانه خود با مجموعه بازیکنان و‌ کادر فنی این تیم گفت: بازیکنان صنعت نفت با توجه به مشکلات موجود شاهکار کردند.

وی به تمجید از نصر اصفهانی، رئیس هیئت باشگاه صنعت نفت آبادان به خاطر پیگیری و رفع مشکلات این مجموعه پرداخت و افزود: ایشان با وجود مشغله بسیار امشب به آبادان آمد تا کنار بازیکنان صنعت نفت باشد.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان همچنین از بازیکنانش به‌خاطر پیگیری تمرین در غیاب او تشکر کرد و گفت: اگر می‌خواهیم قوی‌تر از گذشته وارد مسابقات بشویم، باید یکدل باشیم. بازی‌های سختی را پیش رو‌ داریم و با متوقف کردن پیکانی که 7 برد پیاپی داشت، صنعت نفت کار بزرگی کرد.

نصر اصفهانی نیز در این جلسه افزود: جلسات خوبی را در روزهای گذشته با آقای کمالوند داشتیم و ایشان در این جلسات موضوعات مهمی از سوی ایشان مطرح شد. مشکلات رو به حل شدن است و مطمئن باشید که به تعهد خود نسبت به بازیکنان متعهد هستیم.

فراز کمالوند پنجشنبه هفته گذشته از هدایت تیم صنعت نفت استعفا داده و حاضر به بازگشت به آبادان نمی‌شد. در نهایت پس از صحبت‌های انجام شده، سرمربی صنعت نفت شب گذشته (دوشنبه) به آبادان برگشت. قرار است تمرین امروز صنعت نفت زیر نظر کمالوند برگزار شود.

انتهای پیام/د

بازگشت سرمربی مستعفی صنعت نفت به آبادان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.