انتشار پوستر وحشتناک داعش برای تهدید پاپ فرانسیس+ تصاویر (۱۶+)

گروه تروریستی داعش با انتشار یک پوستر تبلیغاتی، رهبر کاتولیک‌های جهان را تهدید به مرگ کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی میل، یک گروه حامی تروریست‌های داعش به تازگی یک پوستر تبلیغاتی وحشتناک منتشر کرده است که در آن سر بریده شده «پاپ فرانسیس»، رهبر کاتولیک های جهان را نشان می دهد.

در این پوستر تبلیغاتی، یک تروریست داعشی با چاقویی در دست بالای سر یک زندانی با لباس نارنجی رنگ ایستاده است و سر بریده شده پاپ فرانسیس را در دست دیگرش گرفته است.

این تروریست داعشی با یک دستمال سفیدرنگ صورت خود را پوشانده و در مقابل تعدادی ساختمان ویران شده ایستاده است. در کنار سر بریده شده هم نام اصلی پاپ فرانسیس یعنی «خورخه ماریو برگولیو» نوشته شده است.

انتشار پوستر وحشتناک داعش علیه پاپ فرانسیس + تصاویر (۱۶+)

این پوستر وحشتناک بوسیله یک گروه حامی تروریستهای داعش در رسانه های اجتماعی منتشر شده است. حدود یک هفته پیش هم گروه تروریستی داعش با انتشار یک پوستر تبلیغاتی تهدید کرد که در واتیکان حمله‌ای تروریستی انجام می دهد. روی این پوستر نوشته شده بود: کریسمس خونین.

در این پوستر یکی از عناصر گروه تروریسی داعش را سوار بر یک خودروی بی ام وِ نشان می دهد که به سمت «کلیسای سن پیترو» در شهر واتیکان رم – که محل برگزاری مراسم کریسمس با حضور پاپ فرانسیس است—حرکت می کند. در این خودرو یک تفنگ ساچمه ای و یک کوله پشتی روی صندلی کنار راننده به چشم می خورد.

انتشار پوستر وحشتناک داعش علیه پاپ فرانسیس + تصاویر (۱۶+)

انتشار اینگونه پوسترهای تبلیغاتی از سوی داعش می تواند خطرناک باشد؛ زیرا افراد حامیان این گروه های وهابی --موسوم به گرگ های تنها -- را ترغیب به انجام یک حمله تروریستی می کند. داعش به طور معمول برای ایجاد رعب و وحشت میان مردم این پوسترها را منتشر می کند، بخصوص در زمان‌هایی که این گروه در مناطق مختلف شکست خورده است.

گروه تروریستی داعش در سال جاری میلادی حملات زیادی در اروپا انجام داده و مسئولیت آنها را بر عهده گرفته است. از جمله آنها می توان به حملات تروریستی منچستر و لندن اشاره کرد. گروه تروریستی داعش تاکنون بارها بخصوص در آستانه مراسم‌های مهم از جمله جشن کریسمس «پاپ فرانسیس»، رهبر کاتولیک های جهان را تهدید به انجام حمله تروریستی کرده است.

حدود دو ماه پیش هم داعش با انتشار یک فیلم تبلیغاتی پاپ فرانسیس را تهدید کرده بود. در این فیلم تروریست‌های داعش مجسمه های درون کلیساها را ویران و تصاویر پاپ فرانسیس را پاره می کنند.

در دسامبر سال گذشته میلادی، یکی از عناصر گروه تروریستی داعش با یک کامیون به سمت جمعیت مردمی که در بازار کریسمس در برلین، پایتخت آلمان، جمع شده بودند، حرکت کرد. در این حادثه تروریستی 12 نفر کشته و 48 نفر مجروح شدند.

انتهای پیام/

تهدید جدید داعش علیه پاپ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
واویلا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
داعش کجا بود
آخرین اخبار