کاهش ۷۰ درصدی قیمت زمین برای سرمایه گذاری در سیستان و بلوچستان

مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری سیستان و بلوچستان گفت: قیمت زمین برای سرمایه گذاری در مناطق مختلف این استان به طور میانگین ۷۰ درصد کاهش یافته است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، ماندا زنگنه گفت: سیستان و بلوچستان به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی، مرزی بودن، دسترسی به آبهای آزاد و منابع غنی طبیعی با قابلیت های ویژه، منحصر به فرد و بکر فرصت گرانبهایی برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی فراهم کرده است.

وی افزود: کاهش قیمت زمین در راستای ایجاد انگیزه بیشتر برای جذب سرمایه گذاران در سیستان و بلوچستان انجام شد به طوری که با همکاری نهاد های مختلف، دولت از بخشی از حق خود در این استان گذشت تا زمینه برای جذب فعالان اقتصادی فراهم شود.

مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه ‌گذاری استانداری سیستان و بلوچستان ادامه داد: این اقدام با پیگیری های چندین ماهه به ثمر نشست و از اوایل ماه آینده زمینه اجرایی شدن آن فراهم خواهد شد.

زنگنه گفت: با اجرایی شدن این طرح می توان ادعا کرد که سیستان و بلوچستان وسیع ترین و ارزان ترین اراضی را در بخش سرمایه گذاری به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/گ

کاهش قیمت زمین در سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار