روادید گروه اول تیم ملی وزنه‌برداری برای سفر به آمریکا صادر شد

سرانجام پیگیری‌های مسئولان فدراسیون وزنه برداری نتیجه داد و صبح امروز روادید گروه اول برای حضور در رقابت‌های جهانی آمریکا صادر شد.

روادید گروه اول وزنه برداری برای سفر آمریکا صادر شدبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از پیگیری فراوان مسئولان فدراسیون وزنه برداری و درخواست کمک فدراسیون از وزارت امور خارجه برای حل این مشکل و همچنین همکاری خوب سفارت سوئیس در ایران سرانجام صبح امروز روادید گروه اول وزنه برداری کشورمان برای حضور در رقابت‌های جهانی وزنه برداری صادر شد.

ایوب موسوی در دسته ۹۴ کیلوگرم، علیرضا سلیمانی، علی هاشمی در دسته ۱۰۵ کیلوگرم، سعید علی حسینی و بهداد سلیمی در دسته ۱۰۵+ کیلوگرم، محسن بیرانوند و اصغر ابراهیمی، سرمربی و مربی تیم ملی کسانی هستند که روادیدشان برای حضور در مسابقات جهانی صادر شده است.

شنیده می‌شود طی روز‌های آینده هم روادید گروه دوم نیز صادر می شود تا تیم ملی مشکلی برای سفر به آمریکا و حضور در مسابقات جهانی نداشته باشد.

با توجه به برنامه از پیش تعیین شده وزنه برداران در ۲ گروه مجزا عازم آمریکا می‌شوند بدین صورت که گروه اول وزنه‌برداران یکشنبه هفته آینده و گروه دوم هم هفتم آذر ماه عازم این مسابقات می‌شوند.

انتهای پیام/

صدور روادید کاروان تیم ملی وزنه برداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار