اجرای هزار برنامه هفته بسیج در خراسان شمالی

فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی (ع) گفت: همزمان با فرا رسیدن هفته بسیج هزار برنامه در استان خراسان شمالی اجرا می شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛ حسن مرتضوی، فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی (ع) در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه‌های هفته بسیج در استان پرداخت و "بسیج مظهر مردم سالاری دینی " را شعار محوری هفته بسیج سال جاری اعلام کرد.

وی روزشمار برنامه‌های هفته بسیج را بدین شرح اعلام کرد: 29 آبان با عنوان "بسیج – اقتصاد مقاومتی و سازندگی، 30آبان بسیج - محرومیت زدایی و خدمت رسانی، یک آذر بسیج -اعتلای فرهنگی و اجتماعی، دوم آذربسیج- اندیشه ورزی و تولید علم، سوم آذر بسیج - مسجد محوری و ولایت مداری چهارم آذر بسیج -درس مقاومت و استکبار ستیزی و پنجم آذر بسیج- جهاد کبیرو روحیه انقلابی ".

سردار مرتضوی، بهره برداری از هفت نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و 15 پروژه اقتصاد مقاومتی در شهرستان های خراسان شمالی، اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم، بهره برداری از  150 طرح محرومیت زدایی بسیج با اعتبار یک میلیارد و 450 میلیون تومان، برگزاری مسابقات با محوریت فضای مجازی بسیج و نشست شبکه های روشنگری با موضوع اعتلای فرهنگی و اجتماعی، همایش هزارنفری جهادگران و دانشجویان بسیجی با عنوان «انقلابیون جوان» در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد را از جمله برمه های بسیج در این هفته عنوان کرد.

وی حضور سازمان یافته بسیجیان استان در میعادگاه های نماز جمعه و سخنرانی پیش از خطبه فرماندهان سپاه و نواحی مقاومت با موضوع تبیین گزارش عملکرد بسیج و گزارش خدمات اجتماعی بسیج و برگزاری همایش «تبیین گفتمان مقاومت و بسیجیان جهان اسلام» را از دیگر برنامه های این هفته برشمرد.

 سردار مرتضوی در ادامه از تجمع بزرگ بسیجیان استان خبر داد و گفت: همزمان با سالروز تشکیل بسیج در پنجم آذرماه تجمع بزرگ بسیجیان با عنوان "شکوه مقاومت" در سراسر استان همزمان با سراسر کشور به منظور نمایش اقتدار و آگاهی بسیجیان و حفظ وحدت و انسجام آنان برگزار می‌شود.

وی دیدار برگزیدگان بسیجی با فرمانده معظم کل قوا در اول آذرماه را یکی دیگر از برنامه‌های محوری هفته بسیج عنوان کرد.

انتهای پیام/آ

بهره برداری از  150 طرح محرومیت زدایی بسیج در خزاسان شمالی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.