رحیمی: هندبال آرامش خوبی دارد/ همه برای رفع مشکلات تلاش می‌کنند

رئیس فدراسیون هندبال گفت: همه فدراسیون‌ها با مشکل بدهی مواجه هستند، اما در هندبال آرامش داریم و تلاش می‌کنیم تا مشکلات را رفع کنیم.

رحیمی : هندبال آرامش خوبی دارد/ همه برای رفع مشکلات تلاش می کنندعلیرضا رحیمی رئیس فدراسیون هندبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتخاب سرمربی تیم ملی هندبال گفت: ماچوک مدتی است که به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شده است و قرارداد او تا ۲ ماه اعتبار دارد.

رحیمی افزود: اردوی تیم ملی از ۲۸ آذر آغاز می‌شود و قرار است تیم ملی هندبال کشورمان برای برپایی اردو و انجام بازی‌های دوستانه به اسلوونی و قطر سفر کند و پس از آن برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی مسابقات جهانی راهی کره جنوبی شود.

رئیس فدراسیون هندبال کشورمان درباره سابقه ماچوک گفت: او سابقه هدایت تیم‌های هندبال بحرین و قطر را در کارنامه دارد و پیش از این توانسته با تیم ملی کشورمان به عنوان نایب قهرمانی آسیا برسد.

رحیمی درباره بدهی‌های فدراسیون بیان داشت: بدهی وجود دارد، اما ما ناله نمی‌کنیم و تلاش می‌کنیم تا مشکللات را حل کنیم و خوشبختانه هیات‌های هندبال و وزارت ورزش و جوانان ما را یاری می‌کنند تا مشکلات حل شود.

رئیس فدراسیون هندبال افزود: همه فدراسیون‌ها بدهی دارند، اما همه تلاش می‌کنیم تا مشکلات را حل کنیم. خوشبختانه اکنون آرامش خوبی در هندبال وجود دارد و همه برای رفع مشکلات تلاش می‌کنند.

انتهای پیام /

اظهارات علیرضا رحیمی درباره وضعیت هندبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار