معاون دانشگاه علوم پزشکی همدان:

پذیرش رایگان مصدومان زلزله‌زده در بیمارستان‌های همدان

معاون دانشگاه علوم پزشکی همدان از ارائه خدمات رایگان به مصدومان زلزله‌زده در بیمارستان‌های همدان خبر داد.

پذیرش رایگان مصدومان زلزله‌زده در بیمارستان‌های همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازهمدان؛  محمدرضا عبادیان معاون دانشگاه علوم پزشکی همدان در بیمارستان بعثت همدان با محوریت کمپین "زلزله، همسایه، موج امید"، اظهار داشت: بلافاصله بعد از وقوع حادثه غم‌انگیز زلزله اقدامات استان همدان در حوزه درمان به ویژه در بیمارستان بعثت با پذیرش مصدومان آغاز شد.

وی خاطر نشان کرد: عمل‌های جراحی غیر اورژانسی در همدان برای کمک‌رسانی به مصدومان زلزله زده استان کرمانشاه و پذیرش آن‌ها در بیمارستان‌های همدان لغو شد.

وی افزود: تیم‌های امدادی، درمانی، بهداشتی و فوریت‌های پزشکی همدان به مناطق زلزله زده اعزام و در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خدمات درمانی ارائه کردند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان ادامه داد: رسالت اصلی همدان حمایت و پذیرش مصدومان زلزله زده کرمانشاه بود، عنوان کرد: این مصدومان به همدان منتقل و با بستری در بیمارستان‌ها خدمات درمانی دریافت کردند.

عبادیان تاکیید کرد:خدمات تخصصی، دارو، تجهیزات پزشکی و غیره در استان برای خدمت رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه در نظر گرفته شد، تأکید کرد: خدمات ارائه شده مصدومان بستری در بیمارستان‌های همدان کاملا رایگان بود و برای همراهان مصدومان نیز خدمات، استراحت گاه‌ها و پذیرایی‌های رایگانی در نظر گرفته شد.

انتهای پیام/ب

خدمات رسانی به مصدومین زلزله زده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.