بیمه سلامت و پرداخت برخی معوقات

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان گفت :مطالبات بیمه سلامت به داروخانه‌ها، مراکز درمانی و پزشکان استان کرمان پرداخت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،محمد جعفری مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان با اشاره به اینکه بخشی از مطالبات بیمه سلامت به داروخانه‌ها، مراکز درمانی و پزشکان استان کرمان پرداخت شد گفت: مطالبات داروخانه‌های استان تا پایان خردادماه ۹۶ پرداخت شد.

 محمدی بیان داشت: رسالت سازمان بیمه سلامت برداشتن بار مالی از دوش خانواده‌ها در زمان بیماری است.

وی با اشاره به اینکه این مهم با تنظیم قرارداد همکاری با تمام مراکز درمانی سرپایی و بستری استان به انجام رسیده است گفت: انعقاد این قراردادهای همکاری برای آن است که بیمه‌شدگان در صورت نیاز پزشکی بتوانند با ارائه دفاتر بیمه سلامت از تعامل بین بیمه و بیمارستان‌ها و سایر مراکز درمانی استفاده کنند.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان با اشاره به بدهی این بیمه به مراکز درمانی در استان با تشکر از توجه مسئولان سازمان مرکزی بیمه به کرمان افزود: با هماهنگی انجام شده بخشی از مطالبات بیمه سلامت به داروخانه‌ها، مراکز درمانی و پزشکان استان کرمان پرداخت شد.

وی از تسویه‌حساب بیمه سلامت با مراکز بستری تا پایان بهمن‌ماه سال 95 خبر داد و اظهارکرد: مطالبات مطب‌های پزشکی خصوصی استان نیز تا پایان سال 95 پرداخت و تسویه شد.

جعفری با ابراز امیدواری از اینکه به‌زودی تمام بدهی بیمه سلامت استان تا پایان سال 95 به همه مراکز طرف قرارداد با این بیمه پرداخت شود گفت: در حال حاضر بدهی بیمه سلامت به داروخانه‌های استان کرمان تا پایان خردادماه 96 پرداخت شده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان با بیان اینکه پرداخت دستمزد پزشکان خانواده استان نیز به‌صورت علی‌الحساب تا پایان مهرماه 96 انجام شده است افزود: تمام تلاش ما بر این است که مردم در بحث درمان مشکل نداشته باشند و از همکاری همه عوامل درمانی استان با بیمه سلامت استان قدردانی می‌کنم.
انتهای پیام /ی

پرداخت معوقات بیمه سلامت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار