حجت الاسلام رئیسی در جمع مردم سرخس:

اعلام نابودی گروه تروریستی داعش بسیار مبارک است

تولیت آستان قدس رضوی گفت:آنچه موجب نابودی داعش شد، یک مدیریت جهادی و انقلابی بود. مدیریتی که منتظر رسیدن امکانات نایستاد و از قدرت‌های ظاهری جهان نترسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حجت الاسلام و المسلمین رییسی امروز در جمع مردم سرخس در مسجد امام رضای این شهر افزود:امروز برای یک‌بار دیگر بعد از دفاع مقدس به جهانیان ثابت کردیم هر جا شرارت خبیثان باشد، مردانی از ایران اسلامی با اراده پولادین، فتنه و ظلم آن‌ها را نقش برآب خواهند کرد.


وی گفت: اثبات شد اگر روزی آزادی خرمشهر ممکن شد و امروز عراق و سوریه آزاد شد، ان‌شاء لله جریان انقلابی روزی اعلام خواهد کرد "قدس شریف نیز آزاد شد" و ما این امر مبارک را بسیار نزدیک می‌دانیم.


تولیت آستان قدس رضوی افزود:اگر با داعش در عراق و سوریه مبارزه نمی‌کردیم، امروز باید در تهران، اصفهان و مشهد و شهر‌های ایران اسلامی با آن‌ها مبارزه می‌کردیم، زیرا هدف اصلی آن‌ها از راه‌اندازی داعش، ایران بود و گام به گام به این سمت درحرکت بودند، اما این فتنه با تدبیر رهبری، خنثی و نقش برآب شد.

بزرگترین مشکل مردم سرخس اشتغال است

حجت الاسلام و المسلمین رییسی در ادامه  گفت: آستان قدس رضوی با تلاش برای تبدیل منطقه ویژه سرخس به منطقه آزاد برای حل مشکل اشتغال این منطقه می‌کوشد.

وی با بیان اینکه با تلاش جهادی باید مشکلات مردم را حل کرد افزود: توسعه یافتگی در این منطقه با مدیریت جهادی و بسیجی تحقق می یابد  و باید در این زمینه همه کار جهادی انجام دهیم.


تولیت آستان قدس رضوی گفت:آستان قدس رضوی طرح‌های متعدد فرهنگی در سرخس هم دارد که ساخت مدارس امام رضا و مراکز فرهنگی با استفاده از توان خادم یاران از ان جمله است.

حضور و دیدار با مردم روستای کندگلی ِ. دیدار با جمعی از روحانیان و نخبگان سرخس و شرکت در شورای اداری این شهرستان از برنامه‌های سفر یک روزه تولیت استان قدس به این شهرستان است.
 
انتهای پیام//ف.چ
 

سفر تولیت آستان قدس رضوی به شهرستان سرخس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.