عضو کمیته اخلاق:

با افرادی که با جادوگری ارتباط دارند، برخورد قاطع می کنیم

عبدالله سمامی گفت: اگر فوتبالیست، مربی و یا مدیری از جادوگری استفاده کند، به طور قطع با آنان برخورد جدی خواهیم کرد.

عبدالله سمامی، عضو کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ایران در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بحث جادوگری در فوتبال بیان کرد: پرونده ویژه ای را از یک سال و نیم قبل آماده و درحال بررسی مدارک و پرونده ها هستیم و تحقیقات مان را نیز آغاز کردیم. افراد بسیار زیادی را به کمیته اخلاق احضار کردیم و درحال استفاده از اطلاعات آنها هستیم تا بتوانیم برخورد جدی و قاطعی را با متهمان داشته باشیم.

عضو کمیته اخلاق در خصوص حضور مهدی تارتار در کمیته اخلاق هم گفت: تارتار امروز (سه‌شنبه) به کمیته اخلاق آمد و مطالبی را در مورد اتفاقات رخ داده عنوان کرد. سرمربی پارس جنوبی گزارش‌هایی درباره جادوگری به ما ارائه داد و  این صحبت‌ها به ما کمک می‌کند تا نسبت به برخورد با آنها اقدام کنیم.

او افزود: به طور قطع با کمیته های فرهنگی، آموزش و سازمان های ذی ربط نشست های زیادی را برگزار می کنیم و اگر با مدارک و مستندات اثبات شود، فوتبالیست، مربی و یا مدیری از جادوگری استفاده می کند، به طور حتم برخورد سختی را با آنها خواهیم داشت.

سمامی درباره صادرشدن حکم فریادشیران هم گفت: تاکنون حکمی برای او صادر نکردیم و درحال بررسی پرونده هستیم. همچنین از حمیدرضا جهانیان، مالک نفت طلاییه هم شکایت های زیادی شده است و او را به کمیته اخلاق احضار کردیم و امیدوارم جلسه خوبی داشته باشیم.

عضو کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ایران ادامه داد: پرونده خوب و جامعی را در خصوص بحث جادوگری در فوتبال داریم و از مربیان ، بازیکنان و فوتبال دوستان خواهش می کنیم، مستندات خوبی را که در این باره دارند، در اختیار کمیته اخلاق قرار دهند تا از آنها استفاده کنیم. اگر کسی اطلاعات کافی را در اختیار دارد، آن را در اختیار ما قرار دهد تا با هر کسی که از جادوگری استفاده می کند، برخورد کنیم.

او در پایان گفت: از خبرنگاران نیز خواهشمندم که اگر مستندات و اطلاعاتی را در این باره دارند، به ما گزارش دهند تا بتوانیم این پرونده را پیگیری و با مجرمان برخورد کنیم.

انتهای پیام/

اظهارت عضو کمیته اخلاق در خصوص جادوگری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۷:۵۴ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
حتما چراغ جادو وسکه جایزه میدن بهش
آخرین اخبار