فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم:

دانش آموزان سربازان آینده ایران اسلامی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم گفت: دانش آموزان باید با آموزش علم به عنوان بسیجی، الگو و در عرصه های مذهبی، فرهنگی و اجتماعی تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  سرهنگ پاسدار حسین آزادی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم گفت:همزمان با گرامی داشت هفته بسیج با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم و تعدادی از مسئولان محلی، 300 بسته آموزشی میان دانش آموزان مدارس حوزه شهری و روستایی شهرستان توزیع شد.

سرهنگ پاسدار آزادی نژاد افزود: دانش آموزان سربازان آینده ایران اسلامی هستند، باید با آموزش علم به عنوان بسیجی الگو باشند و در عرصه های مذهبی، فرهنگی و اجتماعی تلاش کنند.

وی هدف از اجرای این طرح را ترویج فرهنگ و نقش بسیج در بین دانش آموزان عنوان کرد و افزود: جوانان و نوجوانان دانش آموز بسیجی در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و دیگر عرصه ها نقش ممتاز و موثری داشته اند که هرگز از خاطره ها محو نخواهد شد.

سرهنگ پاسدارآزادی نژاد یادآور شد: علم، ایمان، اخلاص، تعهد، بصیرت، ایثار، فداکاری و استکبار ستیزی از ویژگی ها و ارکان فعالیت بسیج دانش آموزی است که حضور نوجوانان و جوانان مؤمن و انقلابی بر گرد آرمانها و ارزش های انقلاب سبب شکل گیری این نهضت عظیم انسان ساز شده است.

مراسم یادشده با همکاری اداره آموزش و پرورش خاتم در مدرسه جیحون هرات و در روستاهای چاه منج، اسلام آباد و چاه ابوالفضل برگزار شد.

در سال جاری افزون بر چهار هزار دانش آموز در 200 کلاس درس و حدود 50 واحد آموزشی مشغول تحصیل هستند.

هرات مرکز شهرستان خاتم در فاصله 240 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

انتهای پیام/ی

نقش مهم دانش آموزان در عرصه های مذهبی، فرهنگی و اجتماعی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار