مسئول کتابفروشی افق:

تخفیف در نظر گرفتن برای کتاب در فروش آن معجزه می کند

مسئول کتابفروشی افق اظهار داشت: طرح پاییزه کتاب در اقتصاد نشر بسیار تاثیرگذار بوده است.

رامین شعبانپور، مسئول کتابفروشی کتاب افق در گفتگو با خبرنگار  حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص طرح پاییزه کتاب گفت: طرح پاییزه کتاب در اقتصاد نشر بسیار  تاثیرگذار بوده است. در واقع تخفیف در نظر گرفتن برای کتاب در فروش آن معجزه می کند و تاثیرش در فالب طرحهای این چنینی بسیار بیشتر است.

وی افزود: استقبال از طرح پاییزه کتاب بسیار خوب بود؛ انگار مردم روز آغاز طرح پاییزه کتاب را تیک زده بودند و با آغاز هفته کتاب به کتابفروشی آمدند و پیگیر طرح پاییزه کتاب شدند.

شعبانپور ادامه داد: به راحتی می توانید حس کنید وقتی طرح پاییزه کتاب آغاز می شود یک حس مثبتی در کتابفروشی ما دیده می شود. این طرح روی تعداد خرید مردم تاثیر می گذارد و مردم با عشق و علاقه به کتابفروشی ها می آیند و زمان خاصی را برای این کار صرف می کنند. جای خوشحالی است که طرحهای حمایتی  در حوزه نشر موجب می شوند خانواده ها به کتابفروشی ها بیایند.

مسئول کتابفروشی کتاب افق با اشاره به کتاب های پرفروش در طرح پاییزه کتاب  اظهار داشت: همه نوع کتاب در طرح پاییزه کتاب خریداری می شود. در طرح پاییزه   بیشتر کتابهای حوزه ادبیات داستانی و رمان به خصوص رمان ترجمه به فروش می رسند.

انتهای پیام/

 

تاثیر طرح پاییزه بر بازار کتاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.