کتابخانه؛

برگزاری برخی کلاس‌های دانش آموزان لرستانی در کتابخانه

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان گفت: طی یک سال اخیر تعامل خوبی با آموزش و پرورش داشتیم و دانش آموزان تمام مدارس استان حداقل یک بار به کتابخانه‌ها سر زدند و برخی کلاس‌های خود را در کتابخانه‌ها برگزار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ علی جهان آرا مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان اظهار داشت: طی یک سال اخیر تعامل خوبی با آموزش و پرورش داشتیم و دانش آموزان تمام مدارس استان حداقل یک بار به کتابخانه‌ها سر زدند و برخی کلاس‌های خود را در کتابخانه‌ها برگزار می‌کنند.

وی با بیان اینکه کتابداران مشاور‌های امینی هستند که می‌توانند به دانش آموزان آگاهی بدهند، عنوان کرد: کتابداری یکی از شریف‌ترین و گمنام‌ترین مشاغل است که امروز وجود دارد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان بر رونق کتابخوانی در استان تاکید کرد و ادامه داد: وضعیت مناسبی از حیث کتابخانه‌ای در کشور نداریم که امیدواریم با ورود خیرین حوزه کتاب، در این بهش با بهبود مواجه شویم.

وی با بیان اینکه کتاب و قلم از ابزار‌های خداوند هستند، تصریح کرد: ما باید بتوانیم از این دو الگوبرداری کنیم چراکه خداوند به قلم سوگند یاد کرده و جمله قلم علما بالاتر از خون شهداست، برای ما تعهد می‌آورد.

انتهای پیام/م

برخی کلاس‌های دانش آموزان لرستانی در کتابخانه برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار