اقامه نمازجماعت؛

اقامه نماز جماعت در ۳۲ مرکز خدمات درمانی دانشگاه علوم پزشکی لرستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان این‌که نماز جماعت در ۳۲ مرکز خدمات درمانی دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار می‌شود، گفت: نشست‌های سلامت معنوی و آموزش احکام نماز در این دانشگاه برگزار می‏‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ کورش ساکی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان افزود: چرایی‌های نماز مانند حرکات نماز، زمان نماز، ارکان نماز، ایستادن در هنگام نماز و ابعاد مختلف نماز باید با تفکر انسان پاسخ داده شود.

وی به لایه‌های عظیم معرفت در نماز اشاره کرد و با اشاره به این‌که ارزش انسان‌ها به نیت‌های آنهاست، افزود: بزرگ‌ترین خلقت در جهان خلق انسانی است که می‌تواند تفکر کند و تفکر انسان را با کلام او می‌سنجند.

ساکی، باور‌ها و اعتقادات را قوی‌ترین بنیان برشمرد و افزود: طی کردن فاصله ماده تا ملکوت با نماز میسر می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان نماز را تکراری برای رسیدن به ملکوت دانست و گفت: انسان‌ها باید جسم را در این دنیا جا گذاشته و به ملکوت بروند کمااینکه پاداش اعمال انسان بر اساس نیت‌هاست و نیت همان فکری است که در ذهن می‌پرورانیم لذا ارزش نیت‌های ما بالاست.

ساکی ادامه داد: خداوند متعال نعمت تفکر را در اختیار انسان قرار داده است و انسان‌ها باید از این نعمت، بهترین استفاده را انجام دهند و تفکر را آکبند تحویل عزرائیل ندهند.

انتهای پیام/م

نماز جماعت در ۳۲ مرکز خدمات درمانی دانشگاه علوم پزشکی لرستان اقامه برگزارمی شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار