رئیس هیئت دوچرخه سواری قم:

فردا؛آغاز مرحله ی سوم لیگ دوچرخه سواری در قم

رئیس هیئت دوچرخه سواری قم گفت:مرحله ی سوم لیگ دوچرخه سواری استان یادواره شهید محسن حججی،از فردا آغاز می شود.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛حججی، رئیس هیئت دوچرخه سواری قم از  برگزاری مرحله سوم لیگ دوچرخه سواری استان قم خبر داد و گفت:دوچرخه سواران قمی طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه در دو بخش مجزا با هم به رقابت می‌پردازند.

وی افزود: مسابقات لیگ دوچرخه سواری استان قم روز پنج‌شنبه دوم آذر از ساعت ۱۴ در بخش استقامت کورسی برگزار می‌شود و سپس از ساعت ۱۶ همین روز دوچرخه سواران در بخش امدادی تیمی کوهستان با هم به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس هیئت دوچرخه سواری قم خاطر نشان کرد: روز جمعه نیز مرحله سوم لیگ دوچرخه سواری استان قم با برگزاری مسابقات بخش کراس کانتری به پایان می‌رسد و دوچرخه سواران از ساعت ۸ صبح در بوستان جوان قم در مسافت تعیین شده رکاب می‌زنند تا تیم‌ها و نفرات برتر مشخص شود.

حججی بیان داشت: مسابقات لیگ دوچرخه سواری کوهستان در قم در قالب ۵ مرحله برگزار می‌شود و پس از برگزاری این ۵ مرحله که به صورت متناوب و با فاصله چند هفته از هم به انجام می‌رسد قهرمان لیگ دوچرخه سواری استان قم مشخص می‌شود چنان که طی دو سه سال اخیر، برگزاری این مسابقات در قم روال منظمی داشته است.

وی عنوان کرد: این مرحله از لیگ دوچرخه سواری در حقیقت دور دوم و پایانی از این مرحله است به طوری که دور اول مرحله سوم اوایل آبان در ماده تایم تریل انفرادی کوهستان برگزار شد که در این مسابقات پیست کوه خضر نبی قم در رده سنی جوانان سید علی ایزدی و محمد مهدی شمس به همراه امیر رضا شریعتی اول تا سوم شدند.

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان قم تصریح کرد: سجاد طاهری، حسن ابراهیمی، مسعود کریمی و علی افشار از باشگاه‌های ختلف در رده سنی بزرگسالان نیز اول تا سوم شدند.

انتهای پیام/ش

برگزاری مرحله ی سوم لیگ دوچرخه سواری قم 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار