کمک های مردمی؛

ارسال ۹۷ دستگاه کامیون کمک مردم لرستان به مناطق زلزله زده

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: تاکنون ۹۷ دستگاه کامیون حامل کمک‌های مردمی و دولتی به ارزش ۳۰ میلیارد ریال از این استان به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ رضا آریایی مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری لرستان افزود: بنا بر آخرین آمار کمک‌های ارسالی این استان به مناطق زلزله زده کرمانشاه شامل ۲ هزار و ۷۰۰ دستگاه چادر، هشت هزار تخته پتو، ۵۰۰ هزار بطری آب معدنی، مواد غذایی، پوشاک و مواد بهداشتی می‌باشد.

وی بیان کرد: سه تیم کامل پزشکی شامل جراح، ارتوپد، پرستار و روانشناس نیز به کرمانشاه اعزام شده است.

به گفته وی یک فروند هلی کوپتر، تعدادی سگ زنده یاب، هفت دستگاه تانکر آب ۱۰ و ۱۲ هزار لیتری و ۱۲ اکیپ کامل تعمیر و مرمت شبکه توزیع برق نیز از لرستان به کرمانشاه اعزام شده است.

وی ادامه داد: همچنین ۲۵ دستگاه انواع لودر، بیل مکانیکی و کمپرسی جهت آوار برداری و کمک به عملیات امداد و نجات از این استان به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال شده است.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: ۲ اکیپ کامل پزشکی قانونی جهت تشخیص هویت و ۱۰ دستگاه آمبولانس نیز از لرستان جهت امدارسانی به این مناطق اعزام شد.

وی با بیان اینکه مقدار زیادی کالا و مواد مورد نیاز زلزله زدگان به صورت خودجوش از استان به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال شده است، گفت: مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کمک‌های نقدی مردمی به چادر‌های مستقر در سطح استان پرداخت شده است.

آریائی اظهار کرد: همچنین مردم لرستان مبالغی نیز از طریق شماره حساب ۹۹۹۹۹ به زلزله زدگان کرمانشاه کمک کرده اند.

انتهای پیام/م

۹۷ دستگاه کامیون کمک مردم لرستان به مناطق زلزله زده ارسال شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.