مدیرکل کمیته امداد استان سمنان;

تحویل 41 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان سمنان

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: ۴۱ واحد مسکونی به مدد جویان این استان تحویل داده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید جواد رضوی مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت : حمایت از نیازمندان یکی از مهم‌ترین رسالت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان است و باید نسبت به این موضوع اهتمام ویژه‌ای بورزیم.

 

وی با بیان اینکه تأمین مسکن و معیشت یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم نیازمند و قشر ضعیف جامعه است افزود: از ابتدای سال 96 تاکنون بالغ‌بر 41 واحد مسکونی به مددجویان استان سمنان تحویل داده‌شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه درمجموع بالغ‌بر 406 میلیون تومان اعتبار برای تکمیل این منازل هزینه شد اذعان کرد: 37 واحد در مناطق شهری و 4 واحد در مناطق روستایی خریداری‌شده است که بخش عمده‌ای از مشکلات مددجویان تحت پوشش را مرتفع می‌کند.

 

وی با تأکید بر اینکه بالغ‌بر 20 میلیون تومان از این اعتبار متعلق به خریداری منازل مسکونی در مناطق روستایی است تصریح کرد: 386 میلیون تومان نیز در حوزه شهری هزینه شده است.

 

رضوی با اشاره به رویکرد بازسازی و تقویت استحکام و ایمنی منازل قدیمی افراد تخت پوشش کمیته امداد بیان کرد: این طرح با توجه به وقوع زلزله اخیر در استان کرمانشاه برای کاهش خسارت‌های احتمالی در مواقع بحران برای مددجویان سمنانی در حال اجرا است.

 

وی با بیان اینکه تاکنون 236 واحد مسکونی برای بازسازی و تعمیرات در این طرح سامان‌دهی شدند ابراز داشت: در این مدت بالغ‌بر 250 میلیون تومان برای اجرای این طرح هزینه شده است و با تکمیل این طرح گامی مؤثر در رفع مشکلات مسکن نیازمندان در این استان برداشته می‌شود.

 

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از ساخت و تکمیل 6 واحد مسکونی نیمه‌کاره مددجویان خبر داد و گفت: بالغ‌بر 30 میلیون تومان برای تکمیل این منازل هزینه شده است و این در حالی است که سال گذشته 164 واحد مسکونی شهری و 37 واحد منزل در مناطق روستایی به مدد جویان تحویل داده‌شده است.


انتهای پیام / ه


تحویل مسکن به مددجویان استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار