پورحسین در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

حضور حجتی در کمیسیون کشاورزی برای پاسخ به سوالات وکلای ملت/ برخی از نمایندگان از توضیحات وزیر قانع نشدند

نماینده مردم پارس‌آباد از حضور وزیر جهاد کشاورزی برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان در نشست امروز عصر کمیسیون کشاورزی مجلس خبر داد.

حضور حجتی در کمیسیون کشاورزیشکورپورحسین نماینده مردم پارس‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه حجتی وزیر جهاد کشاورزی امروز برای پاسخگویی به سوالات 15 نفر از نمایندگان به جلسه کمیسیون کشاورزی آمده بود گفت: برخی از وکلای ملت سوال خود را پس گرفته بودند.

وی ادامه داد: اما برخی دیگر مانند آقای برزگر، لاهوتی و بنده سوال خود را مطرح کردیم که به احتمال زیاد به دلیل قانع نشدن تعدادی از نمایندگان، حجتی برای پاسخگویی به صحن علنی خواهد آمد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: محور سوالات نمایندگان متفاوت بود اما بیشتر درباره واردات گوشت، به کارگیری بازنشستگان در وزارت کشاورزی با توجه به قانون ممنوعیت بازنشستگان و شیوع سرطان در کشور به دلیل استفاده از آفات و سموم غیر استاندارد بود.

پورحسین تاکید کرد: متاسفانه تعدادی بازنشسته که انگیزه‌ای برای کار ندارند در وزارت جهاد کشاورزی مشغول هستند، باید این وزارتخانه به سوی جوانگرایی حرکت کند حتی تعدادی از معاونان حجتی هم از بازنشستگانی هستند که سال‌ها از خروج‌شان از وزارت کشاورزی می‌گذرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار