برگزاری طرح استیضاح مدیران آبادان

امام جمعه آبادان گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده، جمعه هفته آینده «طرح استیضاح مدیران و مسئولان آبادان» در مصلی شهر آبادان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛حجت الاسلام علی ابراهیمی پور امام جمعه آبادان عصر امروز در جلسه تکریم و معارفه شهرداران قبلی و جدید افزود: جمعه آینده برنامه استیضاح مدیران شهری با حضور ۶۰۰ نفر از جوانان این شهر در محل مصلی نماز جمعه برگزار می شود و در این برنامه، مسئولان بایستی پاسخگوی سئوالات بی رو دربایستی جوانان این شهر باشند.

وی ضمن تسلیت دوباره بابت حادثه زلزله کرمانشاه و جان باختن جمع زیادی از هموطنانمان گفت: در کمک به زلزله زدگان کرمانشاه، مردم آبادان سنگ تمام گذاشتند و در زمان حاضر نیز تعدادی از موکب داران آبادانی با استقرار در آنجا به حادثه دیده گان خدمات رسانی می کنند.

حجت الاسلام ابراهیمی پور افزود: معارفه ها و تودیع ها فرصتی برای تمامی مدیران، مسئولان و کارکنان برای بررسی کارنامه هایشان و برنامه ریزی برای آینده است.

امام جمعه آبادان از آئین تکریم و معارفه شهردار به عنوان فرصتی برای تذکر و یادآوری به مسئولان، مدیران و کارکنان برای بررسی کارکردشان نام برد وگفت: همه ما مجموعه مدیران بایستی به انتخاب شهردار که از سوی شورا و بر اساس قانون انجام شده، احترام بگذاریم و وی را در انجام برنامه هایش همراهی و کمک کنیم.

 وی با بیان اینکه دشمن تلاش کرده تا عقب ماندگی آبادان را به پای نظام بگذارد، گفت: همه بایستی کمک کنند تا ظرفیت های آبادان در اختیار آبادانی ها قرار گیرد، بخشی از پیمانکاران و حتی تجهیزات مورد نیاز آنان برای انجام کار مربوط به خارج از آبادان است و این وضعیت اصلا خوب نیست، برنامه ریزی بایستی به گونه ای باشد که پیمانکاران و آنچه مورد نیازشان برای انجام کار است از همین شهر تامین شود.

حجت الاسلام ابراهیمی پور افزود: در جذب نیروهای پیمانی و روزمزد نیز بایستی همین فرایند مد نظر قرار گیرد، در زمان حاضر ۱۳ هزار جوان بیکار در آبادان وجود دارد، اینکه در شهر اشتغالی ایجاد شود اما به غیر داده شود به لحاظ شرعی نیز اشکال دارد.

امام جمعه آبادان گفت: منطقه آزاد اروند، پالایشگاه، شهرک صنعتی و غیره ظرفیت هایی هستند که بایستی در اختیار آبادانی ها قرار داده شود.

حجت الاسلام ابراهیمی پور خطاب به شهردار جدید آبادان افزود: بخشی از کارها همچون جمع آوری زباله های از سطح شهر نیاز به اعتبار ندارد، پذیرفتنی نیست که آبادان شهر اولین ها اکنون به لحاظ بی نظمی و کثیفی اول باشد.

انتهای پیام/د

طرح استیضاح مدیران آبادان در مصلی نماز جمعه برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.