کشف ۳۶۰ کیلوگرم تریاک در مرز سراوان

جانشین فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: ۳۶۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک توسط مرزداران هنگ مرزی سراوان کشف و ضبط شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛سرهنگ محمد ملاشاهی جانشین فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان اظهارداشت: مرزداران هنگ مرزی سراوان با اشراف اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای انتقال مواد مخدر به عمق کشور آگاه شدند و بلافاصله با هوشیاری کامل به اجرای کمین و تشدید پوشش منطقه پرداختند.
وی افزود: سوداگران مرگ که با توجه به پوشش دقیق منطقه توسط مرزداران، راهی برای انتقال محموله مواد مخدر خود به عمق کشور پیدا نکردند با مخفی کردن محموله، از محل متواری شدند.
وی با اشاره به تلاش برای شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده گفت: مرزداران پس از پایش و بررسی دقیق منطقه موفق شدند محل اختفای محموله را شناسایی و ۳۶۰ کیلوگرم تریاک کشف کنند.
جانشین فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان افزود: سوداگران مرگ، قاچاقچیان و متجاوزان باید بدانند که مرزنشینان و مرزداران با وحدت و اعتقاد قلبی به حفظ حریم امنیتی مرز‌های جمهوری اسلامی ایران مشغول هستند.
سراوان با وسعتی حدود ۱۳ هزار و ۹۰۵ کیلومترمربع و ۱۷۵ هزار و ۷۲۸ نفر جمعیت، شرقی‌ترین شهرستان سیستان و بلوچستان است که در ۳۴۷ کیلومتری جنوب شرق زاهدان مرکز این استان و در همسایگی کشور پاکستان قرار دارد.

انتهای پیام/ی

360 کیلوگرم مواد مخدر در مرز سروان کشف و ضبط شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار