برنامه‌های اثر گذار رمز ماندگاری اجلاس کمیته فرهنگ و آموزش است

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی گفت: اجرای برنامه‌های اثر گذار در اجلاس کمیته فرهنگ و آموزش در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارای نقش مهمی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛قدرت الله قاسمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی عصر سه شنبه در نشست هماهنگی برگزاری اجلاس کمیته فرهنگ و آموزش اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی افزود: فعالیت‌های نمایشگاهی غرفه‌های آموزش و پرورش استان در اجلاس کمیته فرهنگ و آموزش باید پررنگ و پرشور باشد چرا که درصدد انجام کار حجمی و اثرگذار هستیم.

وی ادامه داد: حضور خانواده‌ها و دانش آموزان در این اجلاس نقش موثری در فرهنگ سازی برای ترویج بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت با اجرای برنامه‌های اثرگذار دارد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی اضافه کرد: فضاسازی آموزشی و پرورشی مکان برگزاری اجلاس کمیته فرهنگ و آموزش لازم است.

وی افزود: در جهت ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و در راستای برنامه‌های کنگره ملی بزرگداشت ۱۲ هزار شهید استان آذربایجان غربی، کمیته فرهنگ و آموزش اقدام به برگزاری برنامه فرهنگی از جمله نامه‌ای به یک شهید نمود و بدین منظور برگه‌های ویژه‌ای به تعداد ۱۰ هزار برگ طراحی و چاپ شد.

قاسمی ادامه داد: برگه‌های مذکور در اختیار دانش آموزان مناطق تابعه قرار گرفت و پس از مدت مقرر برگه‌های توزیع شده جمع آوری و از میان برگه‌های دریافتی به تعداد ۱۵ جلد تحت عنوان نامه‌ای به یک شهید گردآوری و تدوین شد.

وی بیان کرد: مجله‌های مذکور به عنوان یکی از آثار فاخر و ماندگار مرتبط با کنگره ۱۲ هزار شهید محسوب می‌شود که به شکلی بیانگر عشق و علاقه نسل چهارم انقلاب به قهرمانان خوشنام ایران است.

انتهای پیام/ن.م

 اجلاس کمیته فرهنگ و آموزش برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.