ارزشیابی در تحقق بهینه اهداف نظام آموزشی کشور نقش ویژه ای دارد

رئیس اداره سنجش اداره کل اموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: ارزشیابی در تحقق بهینه اهداف نظام آموزشی کشور نقش ویژه ای دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛بهرام مغفرت جو رئیس اداره سنجش اداره کل اموزش و پرورش آذربایجان غربی عصر سه شنبه در اولین جلسه کمیته برنامه ریزی و اجرایی جشنواره تجربیات برتر در حوزه سنجش و ارزشیابی با بیان اینکه ارزشیابی در تحقق بهینه اهداف نظام آموزشی کشور نقش ویژه ای دارد افزود: تاکنون پنج نفر از فرهنگیان استان حائز رتبه های کشوری شده اند.

مغفرت جو گفت: در سال تحصیلی ۹۵-۹۶، تعداد ۴۲ نفر از فرهنگیان استان شامل ۴نفر آقا و ۳۸نفر خانم در ۱۱ منطقه آموزشی استان در این جشنواره شرکت کردند.

وی گفت: آیین تجلیل از رتبه های برتر کشوری جشنواره سالتحصیلی ۹۵-۹۶ آذر ماه امسال برگزار می شود و ۲ نفر از همکاران استان آذربایجان غربی نیز مورد تقدیر قرار می گیرند.

رئیس اداره سنجش اداره کل اموزش و پرورش آذربایجان غربی افزود: حضور فعال در این جشنواره جزو شاخص های ارزیابی عملکرد مناطق خواهد بود و پیش بینی می شود استقبال از این جشنواره امسال بیش از گذشته باشد.

ارزشیابی بخش کلیدی در ارتقاء کیفیت نظام های آموزشی

مقصود رزم آرا معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش آذربایجان غربی نیز با بیان اینکه ارزشیابی بخش کلیدی در ارتقاء کیفیت نظام های آموزشی جهان محسوب می شود؛ اظهار کرد: چارچوب ارزشیابی شایستگی محور در شورای عالی آموزش و پرورش تصویب شده است و در سالهای آینده عملیاتی خواهد شد.

وی ادامه داد: ارزشیابی شایستگی محور یک ارزشیابی همه جانبه بر پایه حکمت متعالیه ملاصدا می باشد و مکمل ارزشیابی کیفی توصیفی خواهد بود.

انتهای پیام/ن.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.