کمک ۸۰۰ میلیون ریالی ورزشکاران استان به زلزله زدگان کرمانشاه

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی از کمک ۸۰۰ میلیون ریالی ورزشکاران استان به زلزله زدگان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛عبدالله چمن گلی  مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی ظهرسه شنبه در جلسه تصمیم گیری در مورد عواید مراسم گلریزان ورزشکاران برای زلزله زدگان استان کرمانشاه که در ورزشگاه ۶۰۰۰ نفری غدیر ارومیه برگزار شد اظهار داشت: عواید مراسم گلریزان ورزشکاران آذربایجان غربی که با هدف کمک به زلزه زدگان کشورمان ترتیب یافته بود باید به دقت و با سرعت به دست نیازمندان برسد.

وی در این جلسه که با ارائه گزارش میزان دریافتی‌ها و وعده‌هایی که از سوی ورزشکاران و مسئولین داده شده بود همراه بود گفت: نزدیک به ۸۰۰ میلیون ریال هدایای نقدی طی این مراسم جمع آوری شده و مقداری نیز در قالب کمک‌های غیرنقدی و قول پرداخت نقدی از سوی مسئولین و ورزشکاران ثبت شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی، ضمن تقدیر از حس نوع‌دوستی ورزشکاران افزود: جامعه ورزش استان بایستی اقدام ماندگار و خداپسندانه‌ای برای زلزله زدگان غرب کشورمان انجام دهد.

وی از اعضای هیئت امنای گلریزان ورزشکاران خواست در اسرع وقت نسبت به احصاء نیازهای اساسی که بشود از محل عواید این جشن به آنها پرداخت شود اقدام کنند.

چمن گلی تصریح کرد: در صورت نیاز تیمی از داوطلبین برای بررسی میدانی و نیازسنجی کمک‌های مورد نیاز به مناطق زلزله زده اعزام شوند تا تهیه کمک‌ها هدفمند شود.

انتهای پیام/ن.م

کمک ورزشکاران آذربایجان غربی به زلزله زدگان کرمانشاهی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.