۶۰ درصد زنان آمریکایی مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته‌اند

بر اساس نظرسنجی موسسه کوئینیپیاک، ۶۰ درصد پرسش شوندگان زن آمریکایی می‌گویند مورد اذیت و آزار جنسی قرار گرفته اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه از نیویورک، شش هفته بعد از آغاز پرونده جنجالی یک ­تهیه کننده مشهور سینمای آمریکا که متهم به آزار و اذیت جنسی شده است، بر اساس نتایج یک نظرسنجی که روز سه شنبه منتشر شد، نزدیک به دو زن از هر سه زن آمریکایی می‌گویند مورد اذیت و آزار جنسی قرار گرفته اند.

بر اساس نظرسنجی موسسه کوئینیپیاک، ۶۰ درصد پرسش شوندگان زن آمریکایی می‌گویند مورد اذیت و آزار جنسی قرار گرفته اند و این در حالی است که ۲۰ درصد از پرسش شوندگان مرد نیز از آزار و اذیت جنسی خبر داده اند.

این تجارب اذیت و آزار جنسی ۶۷ درصد در محل کار، ۴۰ درصد در شب‌ها در خیابان یا در جشن‌ها صورت گرفته است.

بر اساس این نظرسنجی، تجربه‌های آزار و اذیت جنسی بر اساس سیاست‌های خانواده و سن اشخاص متفاوت به نظر می‌رسد. در میان اشخاصی که می‌گویند متحمل آزار و اذیت جنسی شده اند، ۴۷ درصد دموکرات، ۳۲ درصد جمهوری خواه و ۴۰ درصد نیز مستقل هستند.

از نظر سنی نیز اشخاص بین ۳۵ و ۶۴ ساله بیشترین میزان آزار و اذیت جنسی را گزارش داده اند که بالغ بر ۴۳ تا ۴۶ درصد می‌شود، در حالی که میزان آزار و اذیت جنسی در میان اشخاص ۱۴ تا ۳۴ ساله ۳۵ درصد و در میان اشخاص بالای ۶۵ سال نیز ۳۶ درصد اعلام شده است.

این تحقیق که اندکی بیش از شش هفته بعد از آغاز پرونده وینستاین تهیه کننده هالیوود منتشر شده است، به سیلی از شهادت عمدتا افراد جنس مونث و همچنین افراد مذکر دامن زده است که از مورد آزار و اذیت جنسی یا تعرض جنسی قرار گرفتن گزارش داده اند.

انتهای پیام/

آزار و اذیت جنسی زنان در آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۴ ۰۱ آذر ۱۳۹۶
مرگ بر امریکا
آخرین اخبار