حسینی‌کیا در صحن قرائت کرد:

مخالفت کمیسیون صنایع و معادن با تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت دخانیات ایران

عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مخالفت این کمیسیون را با تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت دخانیات ایران را قرائت کرد.

مخالفت کمیسیون صنایع و معادن با تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت دخانیات ایرانبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن در صحن علنی امروز(چهارشنبه، یک آذرماه) گزارش تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت دخانیات ایران را از سوی کمیسیون متبوع خود به شرح زیر قرائت کرد.

هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی

با سلام، احتراما در پاسخ به نامه شماره 4/42362 مورخ 24مرداد ماه سال 1396 هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و در اجرای ماده 214 آیین نامه داخلی مجلس مبنی بر بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت دخانیات ایران به استحضار می‌رساند، ابتدا کمیسیون طی نامه شماره د/48/43256 مورخ 28مرداد ماه سال 96 اطلاعات لازم درباره موضوعات تحقیق و تفحص را از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخواست کرد که متأسفانه اطلاعات مذکور تا تاریخ این نامه به کمیسیون واصل نشد.

لذا این کمیسیون موضوع را در جلسه مورخ 2آبان ماه سال 96 با حضور متقاضی تحقیق و تفحص یعنی حسن کامران نماینده مردم اصفهان و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مورد بحث و بررسی قرار دارد که بر اساس رأی اکثریت اعضای کمیسیون انجام تحقیق و تفحص مذکور به تصویب نرسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار