بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران؛

بخش بزرگی از پیروزی علیه داعش مرهون مدافعان حرم است

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در بیانیه‌ای اعلام کردند: بخش بزرگی از پیروزی علیه داعش مرهون مدافعان حرم است.

بخش اعظمی از پیروزی علیه داعش مرهون مدافعان حرم است

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در خصوص نابودی داعش بیانیه ای صادر کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است؛

 از حدود 6 سال پیش که فتنه آخرالزمانی داعش با برنامه ریزی و راهبرد نگاری ایالت متحده آمریکا، این شیطان بزرگ اثبات شده در طول تاریخ، در منطقه غرب آسیا به مانند علف هرز رویید و گسترش یافت، اغلب تحلیل های کارشناسان به این سمت رفت که در عرض دو یا سه ماه دولت سوریه ساقط خواهد شد. اما واقعیت موجود فعلی با تحلیل کارشناسان فاصله بسیاری پیدا کرده است.

 به هیچ عنوان نباید فراموش شود، هدف آمریکا و صهیونیسم از بوجود آوردن داعش به فراموشی سپردن آرمان آزادی فلسطین در اذهان امت اسلامی بود و مسئله فلسطین را به اولویت دسته چندم امت اسلامی و مسئله ای داخلی فلسطین تقلیل دهند که با راهبرد به آشوب کشیدن کشور های اسلامی غرب آسیا علی الخصوص سوریه و عراق و توسعه این جبهه به داخل خاک ایران پیگیری می شد.

جبهه مقاومت با رهبری ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت الله امام خامنه ای دام ظله، معادلات بین المللی جهان استکبار را در هم شکست و اکنون شاهد نابودی کامل شجره خبیثه داعش هستیم. این به تعبیر دقیق تر بدین معناست، آمریکا و صهیونیست بار دیگر با مجاهدت های جوانان مومن متعبد انقلابی و به امامت امام خامنه ای پوزش به خاک مالیده شد.حقیقتا جای بسی شکر از درگاه خداوند متعال است که بازهم امت اسلام را بر جبهه کفر و نفاق پیروز کرد.

 تبریک عرض می کنیم ابتدائا به ساحت قدسی امام عصر ارواحنا فداه و نائب ایشان ، ولی امر مسلمین جهان، آیت الله امام خامنه ای و نیز جناب سید حسن نصر الله، آیت الله سیستانی، بشار اسد و مرد اسوه مبارزه با آمریکا، حاج قاسم سلیمانی؛ تشکر می کنیم از مدافعان حرم آل الله و خانواده های صبور و مقاومشان که حقیقتا بخش اعظمی از این پیروزی مرهون مجاهدت های ایشان است.

دشمنی آمریکا و اسرائیل با امت اسلام توهم نیست بلکه واقعیتی نمایان است که هر روز با اشکال مختلف ظاهر می شود و داعش یکی از آن شکل ها بود. کسانی که با توپ و تشر آمریکا لرزه بر اندامشان می افتد باید بدانند که جبهه مقاومت در واقع آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی را در این جنگ شکست داد.

الگوی مبارزه با داعش، تشکیل جبهه ای مردمی و متحد از کشور ها و مذاهب گوناگون، اطاعت از رهبری واحد ، تقویت بنیه های دفاعی و نظامی درونی و اصل بدبینی و عدم اعتماد به دشمن بود. دلاور مردان ما با استقامت و توکل به خدا دشمن را شکست دادند نه با قدم زنی با دشمن و لبخند زدن به او در پشت میز مذاکره.

کسانی که با کارآمد پنداشتن اعتماد به وعده نسیه آمریکا و تنها راه حل مشکلات را باج دادن به او می دانستند و میخواستند با بسط این الگو به مسائل منطقه ای، گزینه های بازدارنده راهبردی انقلاب اسلامی را یکی پس از دیگری همچون قضیه هسته ای ، دوباره نابود کنند، باید به غلط و ناکارآمد بودن این راهبرد در عرصه عمل واقف شده باشند اما گویا شواهد حاکی از آن است که یک گرایش درونی و پنهان به دشمن بعد از این همه مفتضح شدن او هنوز وجود دارد.

تقابل جبهه  حق و باطل در حقیقت هماوردی دو نوع اسلام بود. اسلام ناب محمدی(ص) و اسلام آمریکایی؛ اسلام آمریکایی دو بعد دارد: اسلام متحجر و اسلام سکولار که به تناسب ماهیت هر کدام نبردی در مقابل ما تعریف شد. داعش مصداق کامل اسلام متحجر بود که با الگوی مقاومت از پای درآمد اما هنوز مبارزه ما با اسلام سکولار در عمیق ترین لایه های فکر در حال جریان است. بزک کردن دشمن در اذهان عمومی، سست کردن روحیه مقاومت مردم، توهین به شهدا و مدافعین حرم و دل خون کردن صد ها خانواده معزز شهدا توسط روزنامه های زنجیره ای و اشخاصی همچون آقایان کرباسچی و تاجزاده از نمونه های دشمنی این نوع از اسلام آمریکایی با اسلام ناب محمدی است.

هیچ مسئله ای در منطقه مهم تر از مسئله فلسطین نیست لذا از بین رفتن داعش نفس جدیدی به جبهه مقاومت برای تقویت مبازرات علیه اسرائیل برای باز پس گیری مسجد الاقصی است. الگوی نابودی اسرائیل همان الگوی مبارزه با داعش است که بازهم زیر نظر ولی امر مسلمین جهان باید فرماندهی شود.

تاریخ مبارزات علیه جبهه باطل نشان می دهد که همواره دانشجویان این حرکت ها را علمداری می کردند و اکنون نیز بسیاری از مدافعان حرم دانشجویان جوانی بودند که با کم ترین اشاره رهبر انقلاب اسلامی در محور مقاومت حاضر شدند و رضایت الهی را به آرزو های حقیر دنیوی ترجیح دادند. این حاکی از آن است که با عنایت الهی کسانی که عملیات گسترده نابودی اسرائیل و آمریکا را رقم خواهند زد ما دانشجویان خواهیم بود.

کشور های جهان برای خاطر نجات یافتن از شر یک تروریسم سازمان یافته در حال گسترش تحت حمایت آمریکا ، وامدار جبهه مقاومت هستند. البته نباید فراموش کرد که هنوز جنگ با داعش در لایه های ایدئولوژیک و تئوریک وجود دارد و این تفکر و روش را به احتمال زیاد در شکل و مکان دیگری بازتولید خواهندکرد.

جذب عده کثیری از جوانان جهان، علی الخصوص جوانان اروپایی و عربی به اسلام و معنویتی که داعش ارائه می داد، نشان دهنده آن است که دنیا اکنون در خلا معنوی دست و پا میزند و عده ای از این خلا استفاده کرده و عطش جوانان را با آب گل آلود برطرف می کنند و این نشان دهنده گستره فعالیت فرهنگی داعش می باشد. اگر انقلاب اسلامی بتواند در طی یک عملیات وسیع و طولانی مدت بین المللی آرمان ها، اصول و خط مشی خود را به جهانیان عرضه کند دیری نخواهد پایید که خواهیم توانست پرچم لا اله الا الله را در قلل رفیع جهان به اهتزاز درآوریم. این مهم زمانی بیشتر خود را نشان می دهد که یکی از اهدافی که از طریق داعش پیگیری می شد اسلام هراسی و نشان دادن چهره ای خشن از اسلام به جهانیان بود. باید به عالمیان بگوییم که جبهه مقاومت به عنوان مدعی اسلام ناب محمدی توانست، داعش، این دولت خبیث و کثیف اسلامی آمریکایی را سرنگون کند.

این پیروزی یک الگو برای تمام عالم است که اگر بخواهیم مقابل ایالت متحده آمریکا بایستیم می توانیم و او هیچ غلطی نمی تواند بکند اما باید بدانیم تنها و تنها راه و روش مبارزه کارآمد علیه استکبار را اسلام ناب محمدی می تواند بگوید. و با این پیروزی بخش هایی از نقشه کلان انقلاب اسلامی برای تمدن سازی نوین اسلامی تکمیل شد اما ما هنوز خرمشهر ها و دیرالزور ها و ... در پیش داریم. خرمشهر های فرهنگی، سیاسی، علمی و... . معرفت، بصیرت و اخلاق سه اصل راهبردی برای فتح این خرمشهر هاست. در کنار اینها جهاد و مبارزه، خسته نشدن و روز به روز کارآمد کردن جبهه اسلام باید سر لوحه کار قرار گیرد.

انتهای پیام/

بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در خصوص نابودی داعش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار