فرماندار  فامنين:

اختصاص اعتبار 1300میلیاردی برای اشتغال

فرماندار فامنین از اختصاص 1300میلیارد تومان اعتبار برای رفع مشکل اشتغال در شهرستان فامینین خبر داد.

اختصاص اعتبار 1300میلیاردی برای اشتغالبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سيد مجيد شماعي فرماندار از شهردار فامنین  خواست در اولین گام خود نسبت به شناسائی پتانسیل ها و ظرفیت های شهر اقدام كرده و با شناختی درست به دنبال کسب درآمد بیشتر برای شهر و شهرداری باشد.

سيد مجيد شماعي در مراسم معارفه شهردار فامنين گفت: شهردار با برنامه ریزی های کوتاه مدت و دراز مدت دقیق و با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر و تعامل ایجاد شده ، در راه پیشرفت شهر فامنین قدم بردارد.

وی تاکید کرد: دراین شهرستان حرف همه مسئولین کار ، تلاش و کوشش و وحدت برای مردم است .

فرماندار شهرستان فامنین به افزایش چشمگیر اعتبارات مصوب شهرستان در سال جاری اشاره کرد و گفت: در سال 94 اعتباری که برای شهر فامنین اختصاص یافته است بیش از 9 میلیارد ریال و در سال 95 بیش از 32 میلیارد ریال و در سال 96 تاکنون بیش از 34 میلیارد ریال بوده است.

شماعی همچنین از تصویب مبلغ 420 میلیارد ریال اعتبار در شاخص های مختلف به شهرستان فامنین خبر داد و به آمار اشتغال شهرستان پرداخت و گفت : در شهرستان تعداد 590 نفر در سامانه رصد ثبت نام کرده اند و تعداد مجوزهای صادر شده برای مشاغل خانگی شهرستان 140 مجوز می باشد .

  فرماندار فامنین بزرگترین مشکل شهرستان را بحث اشتغال عنوان کرد و افزود خوشبختانه امسال 1300 میلیارد تومان اعتبار در جهت اشتغال به استان تزریق شده است که از این مبلغ سهم قابل توجهی به شهرستان فامنین تعلق پیدا کرده است.

وی افزود:  در شهرستان کاروانی با عنوان کاروان اشتغال و آگاهی بخشی راه اندازی شد که هدف از این کاروان دادن اطلاعات کامل به اهالی روستاها است.

شماعی همچنین به اختصاص مبلغ 210 میلیارد ریال اعتبار جهت تسهیلات اشتغال فراگیر به شهرستان فامنین خبر داد.

فرماندار فامنین با ابراز همدردی و تاسف از حادثه زلزله کرمانشاه گفت : کشور ما در منطقه حادثه خیز جهان قرار دارد پس باید آمادگی لازم را برای مقابله با این حوادث داشته باشیم کما اینکه در زلزله غرب کشور نیروهای امدادی و مدیریت بحران در کوتاه ترین زمان اقدام نمودند ولی وسعت وشدت حادثه بسیار بالا بود.

وي افزود: مردم نوع دوست شهرستان فامنین همسو با تمام نقاط کشور در اولین ساعات زلزله با هماهنگی نیروهای فرمانداری ،سپاه ومعتمدین اقدام به جمع آوری کمک های مردمی نموده و طی این یک هفته 8 کامیون و3 نیسان وانت انواع لوازم و مواد غذایی مورد نیاز به مناطق زلزله زده ارسال شده است.

 وی در ادامه خاطر نشان کرد:  با توجه به بافت شهرستان فامنین و داشتن جمعیت 42 هزار نفری تا کنون 20 میلیون تومان وجه نقد نیز در این خصوص جمع آوری شده است.

انتهای پیام/ش.و

1300میلیاردی اعتبار برای اشتغال در نهاوند

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.