معرفی رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی مهریز

مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد‌شریف حسینی‌کوهستانی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان در مراسم تودیع و معارفه رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهریز، اظهار کرد: مشارکت مردمی در اداره تبلیغات اسلامی یکی از ویژگی‌های اجرایی این اداره کل در استان و شهرستان‌ها است.

حجت الاسلام کوهستانی افزود: مسئولان، روحانیت، هیئت‌های مذهبی، مداحان و رسانه‌ها باید بتوان با همکاری مستمر و گسترده خود در راستای نشر فرهنگ اسلامی نقش آفرینی کنند.

سیدمحمد رستگاری فرماندار مهریز در این مراسم با تشکر از زحمات حجت الاسلام عسکری، حجت الاسلام متوسل را فردی فعال خواند و ابراز امیدواری کرد که در دوره جدید تعامل و همکاری این اداره با مردم بیشتر شود .

وی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی به جز روحانیون باید با اقشار مختلف مردم هم همکاری مستمر و گسترده‌ای داشته باشد.

امام جمعه مهریز در ادامه با بیان این که بیش از 300 مسجد در شهرستان مهریز فعال هستند، افزود: ساماندهی مساجد و تدوین برنامه های فرهنگی، اجتماعی و دینی برای هر مسجد یکی از ضرورت‌های اجرایی در سازمان تبلیغات مهریز است.

در پایان از زحمات حجت الاسلام و المسلمین حمیدرضا عسکری قدردانی و حجت الاسلام و المسلمین محمد علی متوسل به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.

مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهریز، با حضور مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان، امام جمعه، فرماندار و تعدادی دیگر از روسای ادارات شهرستان مهریز برگزار شد.

انتهای پیام/ ی

مراسم تودیع و معارفه  رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی مهریز 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار