آغاز به کار کمیسیون معاینات طب کار در دهلران

رییس اداره تأمین اجتماعی شهرستان دهلران از تشکیل کمیسیون پزشکی معاینات طب کار مشاغل خاص در تامین اجتماعی شعبه دهلران خبر داد.

آغاز به کار کمیسیون معاینات طب کار و بدو قرارداد در دهلران

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ امین الله تیمورنژاد بیان کرد: ارائه خدمات درمانی و بیمه ای و نیز کلیه معاینات و آزمایش های مشاغل خاص یا افرادی که به تازگی بیمه شده اند(بدو قرارداد) در شعبه دهلران انجام خواهد گرفت.

 وی اظهارکرد: این مشاغل شامل بیمه شدگان آزاد، اختیاری، رانندگان درون و برون شهری و کارگران ساختمانی می باشد که پیش از این می بایست برای انجام آزمایشات و معاینات بدو استخدام به مرکز استان مراجعه می کردند.

 رییس تأمین اجتماعی شعبه شهرستان دهلران افزود: با پیگیری ها و مکاتباتی که با مرکز استان صورت گرفت به منظور صرفه جویی در وقت و هزینه و همچنین رفاه حال شهروندان از این پس امورات مربوط به بیمه شدگان تأمین اجتماعی در شهر دهلران انجام می شود.

 وی ادامه داد: کلیه متقاضیان دریافت خدمات تأمین اجتماعی بدو قرارداد و طب کار می توانند روزهای یکشنبه و سه شبه هر هفته برای انجام آزمایش و سیر مراحل تأییدیه کمیسیون پزشکی مشاغل خاص به تامین اجتماعی شعبه دهلران مراجعه کنند.

 تیمورنژاد یادآورشد: همچنین این امکان فراهم می باشد که متقاضیان سایرشهرستان های استان نیز امورات بیمه ای خود را در شعبه دهلران پیگیری و انجام دهند.

انتهای پیام/ د

کمیسیون پزشکی معاینات طب کار در دهلران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.