گشایش اولین نمایشگاه دائمی پیشگیری از اعتیاد در بیرجند

نمایشگاه دائمی پیشگیری از اعتیاد برای اولین بار در بیرجند گشایش یافت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛  زندی ، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت: این نمایشگاه با هدف آگاه سازی و اطلاع رسانی نسبت به مضرات استفاده از مواد مخدر برپا شده که یکی از مزایای آن حضور یک مربی در این نمایشگاه برای تبیین و تشریح پیامدهای اعتیاد و مضرات آن به گروههای بازدید کننده است.


وی با بیان اینکه برای راه اندازی این نمایشگاه 40 میلیون تومان از ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور اختصاص یافته افزود: 90 عکس و پوستر سه بعدی در بخشهای مختلفی همچون فرزند پروری، مهارتهای زندگی، آشنایی با مضرات مواد مخدر، علائم و پیامدهای استفاده از مواد مخدر و شعارهای پیشگیرانه توسط هنرمندان در معرض دید عموم علاقه مندان قرار گرفته است.


زندی با بیان اینکه هنوز زمان مشخصی برای بازدید از این نمایشگاه تعیین نشده گفت: به زودی زمان بازدید مشخص شده و در اختیار دستگاههای اجرایی و ادارات قرار می گیرد تا طی برنامه زمان بندی مشخص از این نمایشگاه دیدن نمایند.


این نمایشگاه در خیابان مدرس، جنب رستوران شاخه طوبی ، مجموعه فرهنگی بهمنیار رخشانی واقع در باغ رحیم آباد برای بازدید علاقمندان دایر است.
انتهای پیام/ک

گشایش نمایشگاه دائمی پیشگیری از اعتیاد با اعتبار 40 میلیون تومان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار