مسیر ایلام تا مهران بزرگراه می‌شود

سرپرست معاونت عمرانی استانداری و مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: در تلاش هستیم تا اربعین سال آینده کل محور ایلام به مهران به بزرگراه تبدیل شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید کمالدین میرجعفریان سرپرست معاونت عمرانی استانداری اظهار داشت: در اربعین امسال بیش از 30 کیلومتر از محور ایلام به مهران به صورت چهار خطه زیر بار ترافیک رفته است و این مهم نقش بزرگی در روان بودن ترافیک این محور دارد.

وی در ادامه افزود: از سال گذشته تاکنون تلاش مدیریت ارشد استان، توسعه راه‌های منتهی به مرز مهران جهت چهار خطه شدن و تبدیل به بزرگراه بوده است.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری بیان کرد: حاصل تلاش مدیران راه و شهرسازی ایلام زیر بار ترافیک رفتن بیش از 30 کیلومتر از محور ایلام به مهران حذف پیچ‌ها و نقاط پر حادثه و گره‌های ترافیکی این محور بوده است.

میرجعفریان عنوان کرد: اصلاح 5 کیلومتر از محور ملکشاهی به مهران که به عنوان مسیر دوم نقش مهمی در تفکیک ترافیک دارد نیز از تلاش‌های مجموعه تلاشگران مدیریت استان است.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: زیر بار ترافیک رفتن پل روگذر ارغوان و اتصال کنارگذر شرقی ایلام به پل روگذر میدان قرآن، چهار خطه شدن خروجی ایلام تا روستای مهدی آباد، احداث کنارگذر جنوب شرقی مهران، احداث ترمینال برکت و تکمیل بزرگراه مهران به مرز سبب شدای ترافیکی منتهی به مرز مهران تا حدود زیادی برطرف شود.

انتهای پیام/ب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.