پژمان‌فر در موافقت با یک فوریت طرح حذف تعطیلی هشتم ربیع‌الاول:

تعطیلی هشتم ربیع‌الاول دارای بار مالی اقتصادی است

نماینده مردم مشهد و کلات گفت: پذیرش مصوبه تعطیلی هشتم ربیع الاول و بار مالی آن در برهه اقتصاد مقاومتی، جای سوال دارد.

تعطیلی هشتم ربیع‌الاول دارای بار مالی اقتصادی استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام پژمان‌فر به عنوان موافق یک فوریت طرح حذف تعطیلی روز 8 ربیع‌الاول از فهرست تعطیلات رسمی کشور در صحن علنی امروز (چهارشنبه، 1 آذرماه) گفت: قرار بود این طرح به صورت دوفوریتی ارائه شود، اما به دلیل گذشتن زمان آن به صورت یک‌فوریتی مطرح شد.

وی ادامه داد: در مجلس نهم و در وسط احکام دائمی این موضوع بدون آنکه موافق و یا مخالفی درباره آن صحبت کند به صورت کلی رأی‌گیری شد، حتی توکلی در همان جلسه اخطار داد که رئیس جلسه با وارد ندانستن آن اجازه طرح نداد.

نماینده مردم مشهد و کلات تأکید کرد: شورای نگهبان به دلیل داشتن بار مالی دوبار مصوبه تعطیلی روز هشتم ربیع‌الاول مصادف با شهادت امام حسن عسگری (ع) و آغاز امامت امام زمان (عج) را رد کرد، اما با پیگیری‌هایی که شاید مصلحت نیست بگویم، آقای روحانی با پذیرش بار مالی آن به دلیل تماس‌های مکرر با وی، آن را پذیرفت.

پژمان‌فر اذعان داشت: پذیرش این مصوبه در میانه اقتصاد مقاومتی که یک روز تعطیلی بار مالی و ضرر و زیان دارد، جای سوال است.

وی ادامه داد: مجلس جلسات علنی و غیرعلنی را درباره مشکلات اقتصادی و کار برگزار می‌کند، اما یک نفر بگوید بار مالی یک روز تعطیلی و آسیب آن چیست؟

نماینده مردم مشهد و کلات تأکید کرد:عزاداری و بزرگداشت ائمه به معنای تعطیلی یک روز نیست و البته امکان دارد این تعطیلی به وحدت جهان اسلام هم آسیب بزند.

انتهای پیام/

بررسی تعطیلی هشتم ربیع الاول در مجلس 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار