برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در 8 شهرستان استان

بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان از 10 تا 15 آذرماه 1396 در استان همدان و هشت شهرستان استان برگزار می‌شود.

بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، با نمایش 'سیرک سیار' نوشته 'اورند هریس' و کارگردانی 'فرزاد لباسی' در شهر بهار اجرا می شود.

نمایش 'من و مادر بزرگه' نوشته 'عباس دوست قرین' با کارگردانی ' رضا روان' در شهر اسدآباد و نمایش ' اوراکل 1309' نوشته و کارگردانی مجتبی خوش صفت در شهر نهاوند به اجرا در می آید.

همچنین نمایش 'ماندن در وضعیت آخر' نوشته و کارگردانی 'محمد مهدی کلهر' در شهر فامنین ، نمایش 'پرواز کبوتر ناز' نوشته 'محمد فرجی' با کارگردانی 'مهدی نصراللهی' برای اجرا در شهر کبودرآهنگ و نمایش 'زندگی بسیار کوتاه است' نوشته ' مهدی مهدی آبادی' با کارگردانی 'نسرین نعمتی' در شهر ملایر از دیگر نمایش هایی است که در شهرستانهای همدان اجرا می شود.

نمایش 'افسانه کلاغ' نوشته 'سیمین امیریان' با کارگردانی 'معصومه پورستار' در شهر تویسرکان و 'برنامه‌های عمو حمید' نوشته و کارگردانی 'حمید رضایی ' در رزن از دیگر نمایش های اجرایی است.

استان همدان در شکل‌گیری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان نقش موثر داشته و 6 دوره متوالی میزبان جشنواره بوده و یکی از استان های پرکار در زمینه تئاتر کودک و نوجوان به شمار می رود.

بخش ویژه همدان که چند دوره در این جشنواره برگزار شده در دوره بیست و چهارم با حضور هشت نمایش از شهرهای مختلف استان برگزار می شود.

نمایش‌های یاد شده در شهرهای بهار، اسدآباد، نهاوند، فامنین، کبودراهنگ، ملایر، تویسرکان و رزن روی صحنه خواهند رفت.

انتهای پیام /ج

همدان یکی از استان های پرکار در زمینه تئاتر کودک و نوجوان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار