پایگاه مقاومت بسیج؛

افتتاح ۲ پایگاه مقاومت بسیج در پلدختر

به مناسبت هفته بسیج از دو پایگاه مقاومت بسیج روستا‌های کیان‌آباد و خرسدر شهرستان پلدختر بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  به مناسبت هفته بسیج، پایگاه‌های مقاومت بسیج شهید فلاحی و شهید آوینی به ترتیب در روستا‌های کیان‌آباد و خرسدر شهرستان پل‌دختر با حضور امام‌جمعه، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، جمعی از مسئولان پلدختر و بسیجیان و مردم این روستا‌ها افتتاح شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: برای ساخت این دو پایگاه با یکصد و هشت متر مربع مساحت، ۴۲۰ میلیون ریال هزینه شده است.

محمد محمودوند افزود: تامین امنیت پایدار در روستا‌ها و مناطق محروم، جذب و آموزش مردم، ارتقا روحیه بسیجی، تشکیل کلاس‌های آموزشی و افزایش مهارت، فعالیت‌های امر به معروف و نهی از منکر و ترویج و گسترش فرهنگ بسیجی از اهداف تشکیل این پایگاه‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد پایگاه‌های مقاومت بر ارتقا روحیه بسیجی در اقشار مختلف مردم کمک می‌کند که موجب تقویت امنیت در مقابل دشمن می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: پایگاه‌های مقاومت بسیج مروج فرهنگ ایثار و شهادت و معنویت ارزش‌ها هستند که جامعه اسلامی برای حفظ جوانان به چنین پایگاه‌هایی در جهت ارائه و ترویج الگو‌های دفاع مقدس و بسیج نیاز دارد.

انتهای پیام/م

۲ پایگاه مقاومت بسیج در پلدخترافتتاح شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار